ذخیره کردن پست‌ها در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به منظور دسترسی‌های بعدی

رسانه کلیک - در شبکه اجتماعی فیس‌بوک قابلیتی برای ذخیره‌ کردن پست‌ها وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، امکان دسترسی‌های بعدی به پست را داشته باشند.

ذخیره کردن پست‌ها در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به منظور دسترسی‌های بعدی

قابلیت ذخیره کردن پست‌ها در فیس‌بوک شبیه به قابلیت بوک‌مارک در مرورگرها و قابلیت ذخیره پست در اینستاگرام است. این قابلیت در توییتر نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت لینک‌های به اشتراک گذاشته شده، پست‌ها، تصاویر و ویدیوها را ذخیره کنید و بعداً به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این امکان مدیریت آیتم‌های ذخیره شده به عنوان Collections نیز وجود دارد. در این مطلب نحوه ذخیره کردن پست‌ها در شبکه اجتماعی فیس‌بوک را آموزش می‌دهیم.

ذخیره کردن پست‌ها در شبکه اجتماعی فیس‌بوک

خوشبختانه روش ذخیره کردن پست‌ها و محتواها در فیس‌بوک از طریق مرورگرهای روی گوشی، کامپیوتر چه با سیستم‌عامل ویندوز و چه با سیستم‌عامل مک یکسان است. برای این کار به روش زیر عمل کنید.

ابتدا پشت مورد نظر خود را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک انتخاب کنید. روی آیکون 3 نقطه که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.

ذخیره کردن پست‌ها از منوی باز شده گزینه Save Post را انتخاب کنید. (گزینه‌های دیگر نیز مثل Save Event، Save Link و سایر موارد وجود دارد که بسته به محتوای انتخاب شما تغییر می‌کنند)

ذخیره کردن پست‌ها اگر از کامپیوتر برای ذخیره سازی پست‌ها در شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده می‌کنید در این مرحله یک کادر محاوره‌ای برای شما باز می‌شود که از شما می‌خواهد تا مجموعه یا Collection مورد نظر خود برای ذخیره کردن محتوا در آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب مجموعه مورد نظر روی گزینه Done کلیک کنید.

ذخیره کردن پست‌ها اگر از مرورگر روی گوشی تلفن همراه برای ذخیره کردن پست‌ها در فیس‌بوک استفاده می‌کنید، محتوای ذخیره شده در مجموعه Saved Items ذخیره می‌شود. سپس روی گزینه Save Post کلیک کنید . در نهایت گزینه Add To Collection را انتخاب کنید.

ذخیره کردن پست‌ها برای دسترسی به پست‌ها و محتواهای ذخیره شده در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ابتدا وارد صفحه خانه حساب کاربری خود شده و سپس روی گزینه Saved که در نوار کنار صفحه قرار دارد کلیک کنید.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک در این قسمت همه محتواهای ذخیره شده نمایش داده می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید هر کدام از پست‌ها را در مجموعه مناسب آن قرار دهید.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک در گوشی تلفن همراه یا آیفون و آیپد برای دسترسی به پست‌های ذخیره شده در شبکه اجتماعی فیس‌بوک باید روی آیکون همبرگری کلیک کنید و سپس گزینه Saved را انتخاب کنید.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک با انجام این کار پست‌های ذخیره شده برای شما نمایش داده می‌شوند. توجه داشته باشید که پست‌های جدید در رده بالاتری نسبت به پست‌های قدیمی‌تر که ذخیره شده‌اند قرار می‌گیرند.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک

ارسال نظر