آموزش رایگان کردن مکالمه همراه اول

همراه اول برای سهولت مشترکین سیم‌کارت این اپراتور، طرح‌های نامحدودی را فراهم کرده است. برای رایگان کردن مکالمه همراه اول، مشترکین می‌توانند از یکسری کد دستوری مشخص شده‌ای استفاده کنند.

آموزش رایگان کردن مکالمه همراه اول

نحوه رایگان کردن مکالمه همراه اول

اپراتور همراه اول برای سهولت کاربران، طرح‌های مختلفی برای مکالمه رایگان فراهم کرده است. برای رایگان کردن مکالمه همراه اول طرح‌ها و بسته‌های متنوعی وجود دارد. کاربران می‌توانند بسته به نوع کارکرد خود از سیم‌کارت، اقدام به خرید یکی از بسته‌های همراه اول کنند.

یکی از بسته‌های همراه اول، طرح مکالمه خانواده است. این طرح به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت نامحدود با مشترکین همراه اول مکالمه کنند. به طوری که، اگر مدت زمان بسته تمام شد، کاربران همچنان می‌توانند در مدت محدودی با یکدیگر مکالمه داشته باشند.

مکالمه رایگان همراه اول مکالمه رایگان همراه اول

بسته مکالمه درون شبکه‌ای

همراه اول همیشه سعی کرده است بسته‌های مقرون به صرفه‌ای را برای مشترکین خود فراهم کند. جالب است بدانید، این بسته‌های نامحدود به مدت یکماهه هستند. همچنین، با رایگان شدن مکالمه همراه اول، کاربران می‌توانند به صورت درون شبکه‌ای با افراد دیگر مکالمه رایگان داشته باشند.

ناگفته نماند، طرح مکالمه رایگان همراه اول شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده می‌شود. بنابراین، این طرح‌ها کاملا رایگان نیستند و علاوه بر نرخ هر بسته، هزینه‌ها شامل مالیات هم می‌شود. اپراتور همراه اول برای دسترسی به بسته‌های رایگان، کد دستوری #۱۰* را در نظر گرفته است.

فعالسازی بسته مکالمه رایگان فعالسازی بسته مکالمه رایگان

نحوه فعال‌سازی طرح مکالمه رایگان

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول با فعال کردن بسته مکالمه رایگان، هزینه‌های آن به قبض ماهانه اضافه خواهد شد. بنابراین، کاربران می‌توانند صورتحساب خود را در پایان ماه به صورت آنلاین پرداخت کنند. نحوه فعال‌سازی برخی از خدمات رایگان کردن مکالمه و اینترنت همراه اول به شرح ذیل است:

  • کد دستوری فعالسازی ۲۴ ساعته مکالمه رایگان: #۱۱۵۱*۱۰*
  • کد دستوری فعالسازی ۲ گیگابایت ۲۴ ساعته: #۱۱۵۲*۱۰*
  • کد دستوری فعالسازی امتیاز باشگاه فیروزه‌ای: #۱۱۵۳*۱۰*
  • استعلام وضعیت سرویس‌های نامحدود فعال: #۳۳۷۰*۱۰*

لازم به ذکر است، بسته‌های رایگان همراه اول شامل اینترنت رایگان و امتیاز ویژه باشگاه فیروزه‌ای این اپراتور می‌شود. بنابراین، علاوه بر رایگان کردن مکالمه، مشترکین می‌توانند از اینترنت رایگان هم بهره‌مند شوند.

ارسال نظر