آموزش رفع بلاک کامنت در اینستاگرام

گاهی اوقات پیش آمده است که کاربر نمی‌تواند زیر پستی در اینستاگرام کامنت بگذارد. در واقع او دچار محدودیت شده و اجازه نظر دادن ندارد. برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام چه کار کنیم؟

آموزش رفع بلاک کامنت در اینستاگرام

آموزش رفع بلاک کامنت در اینستاگرام

اینستاگرام محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. کاربران بسیاری علاوه بر سرگرمی، کسب و کارهای مختلفی را در این شبکه اجتماعی راه انداخته‌اند. گاهی اوقات کاربران با مشکل عدم ارسال کامنت مواجه شده‌اند.

در واقع پس از ارسال کامنت، اروری با عبارت Action Blocked به کاربر نشان داده می‌شود. دلایل مختلفی برای بلاک شدن وجود دارد. ممکن است کاربر در یک زمان کوتاه تعداد بالایی از پست‌ها را لایک کرده باشد. فالو و آنفالو کردن تعداد زیادی از پیج‌ها نیز یکی دیگر از دلایل بلاک شدن کاربر است.

بلاک شدن کامنت در اینستاگرام ارور Action Blocked و عدم امکان ارسال کامنت

شایان ذکر است، اصلی‌ترین دلیل بلاک شدن کاربر، ارسال چندباره یک کامنت مشابه است. همچنین، استفاده از اپلیکیشن‌های ثانویه برای لایک کردن و کامنت گذاشتن نیز باعث بلاک شدن کاربر می‌شود.

با انجام یکی از این کارها، اینستاگرام کاربر را ربات تشخیص می‌دهد. بنابراین، این شبکه اجتماعی اقدام به محدود و بلاک کردن حساب کاربر می‌کند. برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام باید کارهای ساده‌ای انجام داد.

حل مشکل کامنت گذاشتن در اینستاگرام

اینستاگرام در واقع آدرس IP کاربر را بلاک می‌کند. بنابراین، با روش‌های آسانی می‌توان این مشکل را برطرف کرد. اولین کاری که می‌توانید انجام دهید، تغییر اینترنت است. به عنوان مثال، اینترنت WiFi را به اینترنت موبایل تغییر دهید و وارد اینستاگرام شوید.

اگر بازهم نتوانستید کامنت ارسال کنید، به مدت ۴۸ ساعت در اینستاگرام هیچ فعالیتی نکنید. در این مدت، از لایک کردن پست‌ها، فالو یا آنفالو و ارسال دایرکت پرهیز کنید. با این کار به اینستاگرام ثابت می‌کنید که ربات نیستید. بنابراین، این شبکه اجتماعی نتیجه می‌گیرد شما انسان هستید و از لیست بلاک خارج خواهید شد.

رفع بلاک کامنت در اینستاگرام بلاک شدن کامنت در اینستاگرام

اگر از اپلیکیشن‌های افزایش لایک و فالوئر استفاده می‌کنید، همه این برنامه‌ها را از داخل گوشی خود پاک کنید. سپس فایل‌های Cache اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید. این روش کمک می‌کند که اینستاگرام شما را به عنوان اسپم در این شبکه شناسایی نکند.

لازم به ذکر است، اگر اکانت فیسبوک دارید، حساب کاربری اینستاگرام خود را به این شبکه اجتماعی لینک کنید. این روش در روند تشخیص انسان بودن شما کمک می‌کند و سرعت خروج از لیست بلاک بالاتر می‌رود.

برای لینک کردن اکانت خود، به بخش Options در اینستاگرام بروید. روی گزینه Linked Accounts کلیک کنید و حساب کاربری فیسبوک خود را در این بخش وارد کنید. پس از تأیید هردو اکانت، مراحل رفع بلاک کامنت در اینستاگرام برطرف می‌شود.

اگر همه این روش‌ها جواب نداد، به اینستاگرام گزارش دهید. در بخش Options، گزینه Report a Problem را انتخاب کنید. سپس مشکل خود را به آنها توضیح دهید. فرآیند رسیدگی به گزارشات ممکن تا یکماه طول بکشد. بنابراین، صبر کنید تا مشکل شما حل شود.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام

ارسال نظر