رفع مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن‌ها در آیفون (بخش اول)

رسانه کلیک - در این مطلب دو قسمتی به شما آموزش می‌دهیم که چگونه مشکل مربوط به عدم نمایش نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های آیفون را برطرف کنید.

رفع مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن‌ها در آیفون (بخش اول)

گاهی اوقات پیش می‌آید که شما نمی‌توانید نوتیفیکیشن‌های خود را روی گوشی آیفون مشاهده کنید. به عبارت دیگر نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌ها روی صفحه نمایش داده نمی‌شوند. نمایش داده نشدن نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها روی صفحه نمایش مشکلی است که در بسیاری از موارد ممکن است باعث شود که شما پیام‌ها، ایمیل‌ها و یا نوتیفیکشن‌های مهم را از دست بدهید.

1- گوشی آیفون خود را ریست (خاموش و روشن) کنید

نوتیفیکیشن‌ها در آیفون گاهی اوقات یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید مشکل مربوط به نمایش داده نشدن نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های آیفون را برطرف کنید، خاموش و روشن کردن گوشی است. در واقع قبل از انجام هر کاری برای برطرف کردن این مشکل بهتر است گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید.

2- بررسی اتصال به اینترنت

در برخی از واقع ممکن است اتصال گوشی شما به اینترنت قطع شده باشد و شما نتوانید نوتیفیکیشن‌ها را روی گوشی خود دریافت کنید. برای همین اگر با ریست کردن گوشی (خاموش و روشن کردن گوشی) مشکل شما برطرف نشد، بهتر است ابتدا اتصال خود به اینترنت را بررسی کنید. برای این کار 3 کار را باید انجام دهید.

اتصال Cellular خود را بررسی کنید. اگر با اینترنت خط خود به اینترنت وصل می‌شوید حتماً بررسی کنید که اتصال Cellular در گوشی شما فعال است و مشکلی ندارد.

اتصال به وای فای را بررسی کنید. اگر با وای فای به اینترنت وصل می‌شوید ابتدا روتر خود را یک بار خاموش و روشن کنید و اگر همچنان مشکل برطرف نشد در اپلیکیشن Setting یک بار اتصال به وای فای را قطع و وصل کنید و یا تنظیمات مربوط به آن را بررسی کنید.

نوتیفیکیشن‌ها در آیفون اتصال به VPN را قطع کنید. گاهی اوقات کاربران بر روی گوشی خود از VPN استفاده می‌کنند که در بسیاری از موارد باعث قطع شدن شما از شبکه اینترنت می‌شود. برای همین اگر روی گوشی خود VPN فعال کرده‌اید آن را خاموش کنید.

نوتیفیکیشن‌ها در آیفون 3- قابلیت Do Not Disturb را غیرفعال کنید

قرار دادن گوشی در حالت Do Not Disturb در برخی از موارد منجر به غیرفعال شدن نمایش نوتیفیکیشن‌ها روی گوشی می‌شود. بنابراین یکی از دلایلی که باعث می‌شود شما نتوانید نوتیفیکیشن‌ها را روی گوشی خود مشاهده کنید، فعال شدن قابلیت Do Not Disturb روی گوشی است. برای اینکه ببینید آیا قابلیت Do Not Disturb روی گوشی شما فعال شده یا نه ابتدا وارد بخش Control Center بشوید و سپس بررسی کنید که آیا قابلیت Do Not Disturb در حالت Off قرار دارد یا روشن است. اگر در حالت On قرار دارد آن را در حالت Off قرار دهید.

برای غیرفعال کردن این قابلیت ابتدا وارد اپلیکیشن Setting شده و روی گزینه Do Not Disturb کلیک کنید. گاهی اوقات تنظیمات این گزینه به نحوی انجام شده است که در ساعت مشخصی فعال می‌شود. بهتر است فعال شدن خودکار را خاموش کنید.

ارسال نظر