روش به اشتراک‌گذاری صفحه در اپلیکیشن اندرویدی Google Duo

رسانه کلیک - در این مطلب روش به اشتراک‌گذاری صفحه در اپلیکیشن اندرویدی Google Duo که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برای تماس تصویری است را آموزش می‌دهیم.

روش به اشتراک‌گذاری صفحه در اپلیکیشن اندرویدی Google Duo

اپلیکیشن Google Duo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برقراری تماس تصویری است که استفاده از آن بسیار ساده است. این اپلیکیشن قابلیت‌های کاربردی بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید از قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در این اپلیکیشن استفاده کنید.

از آنجایی که این روزها بازار استفاده از اپلیکیشن‌های برقراری تماس تصویری برای برگزاری جلسات آنلاین داغ است، در این مطلب قصد داریم تا در مورد قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش از طریق اپلیکیشن Google Duo که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برقراری تماس ویدیویی است صحبت کنیم.

قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در اپلیکیشن Duo به خصوص برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری کاربرد بسیار زیادی دارد. این قابلیت روی اپلیکیشن Duo که روی سیستم‌عامل اندروید 8 به بالا نصب شده‌اند قابل دسترسی است.

برای استفاده از قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در Google Duo ابتدا اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی خود باز کنید. سپس مخاطبی را که می‌خواهید با او تماس ویدیویی برقرار کنید انتخاب کنید.

به اشتراک‌گذاری صفحه روی دکمه Video Call کلیک کنید تا تماس ویدیویی برقرار شود.

به اشتراک‌گذاری صفحه بعد از اینکه تماس برقرار شد چند دکمه روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. اگر از روی صفحه محو شدند دوباره روی صفحه کلیک کنید تا دکمه‌ها روی صفحه‌نمایش داده شوند. روی دکمه‌ای که آیکون آن به شکل 3 نقطه است کلیک کنید تا آپشن‌های بیشتری برای شما باز شود.

به اشتراک‌گذاری صفحه از منوی باز شده روی گزینه Screen Share کلیک کنید.

به اشتراک‌گذاری صفحه یک پیام روی صفحه برای شما نمایش داده می‌شود که اطلاعات مربوط به دسترسی اپلیکیشن به گوشی شما را نمایش می‌دهد. روی گزینه Start Now کلیک کنید.

اپلیکیشن اندرویدی Google Duo در صورتی که بخواهید صدای تماس ویدیویی یا اپلیکیشن‌های روی گوشی را با مخاطب خود به اشتراک بگذارید روی گزینه Share Audio کلیک کنید در غیر این صورت روی آیکون Don't Share کلیک کنید.

اپلیکیشن اندرویدی Google Duo در صورت انتخاب گزینه Share Audio صفحه‌نمایش شما با مخاطب به اشتراک گذاشته می‌شود.

اپلیکیشن اندرویدی Google Duo برای اینکه به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش را متوقف کنید روی صفحه ویدیو در Google Duo کلیک کنید و سپس گزینه Screen Share را انتخاب کنید.

اپلیکیشن اندرویدی Google Duo به همین راحتی شما توانستید صفحه‌نمایش خود را با مخاطب خود به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر