آموزش پاسخ ویدیویی در اینستاگرام | چگونه کامنت را با ویدیو جواب بدهیم؟

قابلیت ریپلای ویدیویی در اینستاگرام یکی از امکانات جدید این پلتفرم اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توان کامنت‌های موجود زیر پست‌های ویدیویی را به شیوه عمومی و جذاب‌تری پاسخ داد.

آموزش پاسخ ویدیویی در اینستاگرام | چگونه کامنت را با ویدیو جواب بدهیم؟

آموزش ریپلای ویدیویی در اینستاگرام

محبوبیت و پذیرش عمده ویدیوهای کوتاه Reels اینستاگرام باعث شده این شبکه اجتماعی از یک پلتفرم تصویری، به یک پلتفرم ویدیویی تغییر موضع دهد. در همین راستا، ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند از طریق ویدیوی کوتاه (Reel) به کامنت‌ها پاسخ دهد!

پاسخ به کامنت‌ها به وسیله ویدیوی ریل اینستا (Reel)

اگر صاحب کسب‌وکار یا برند خاصی هستید، معمولا کامنت‌های مشابهی را از افراد مختلف دریافت می‌کنید. این کامنت‌ها به نوع محتوای پست شده بستگی دارند. با این حال، دیگر نیازی نیست سؤالات مشابه در بخش کامنت را بارها و بارها پاسخ دهید.

از حالا به بعد، با استفاده از یک ویدیوی کوتاه (ریل) به کامنت‌ها پاسخ دهید. این ویدئو برای تمام فالوورها قابل‌مشاهده است. البته حساب‌های کاربری معمولی با تعداد فالوورهای محدود نیز قادر به استفاده از Reel هستند.

۱. برای گذاشتن ریپلای ویدیویی در اینستاگرام نخست باید وارد بخش پروفایل خود شوید.

۲. سپس ویدیویی را که قرار است به کامنت زیر آن پاسخ دهید، انتخاب کنید و روی گزینه reply زیر کامنت مربوطه ضربه بزنید.

نحوه ریپلای ویدیویی در اینستاگرام

۳. حال روی آیکون دوربین کوچک در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

با این کار، دوربین باز شده و کامنت انتخابی در قالب یک استیکر به همراه نام کاربر روی صفحه ظاهر می‌شود.

۴. حال می‌توانید یک ویدیوی کوتاه را مستقیما از طریق اپلیکیشن دوربین ضبط کنید و یا یک ویدیوی قبلا ضبط شده را (در گالری) جهت پاسخ به کامنت انتخاب کنید.

ریپلای ویدیویی در اینستاگرام

۵. پس از ضبط یا انتخاب ویدیو، آن را روی پروفایل خود پست کنید تا همه فالوورها قادر به مشاهده آن شوند.

توجه داشته باشید که قابلیت ریپلای ویدیویی در اینستاگرام فعلا برای کامنت هایی امکان‌پذیر است که زیر پست‌های ویدیویی کوتاه (Reel) نوشته می‌شوند.

البته اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را برای کامنت‌های نوشته‌شده زیر تمام پست‌ها (تصویری، IGTV و ویدیوهای طولانی) فعال کند.

ارسال نظر