ساخت میتینگ آزمایشی در زوم

با ساخت میتینگ آزمایشی در زوم می‌توانید کیفیت و عملکرد میکروفون، بلندگو و دوربین را پیش از آغاز جلسه اصلی چک کنید.

ساخت میتینگ آزمایشی در زوم

ساخت میتینگ آزمایشی در زوم

قطع و وصل شدن بی‌هنگام میکروفون، بلندگو و دوربین در جلسات آنلاین می‌تواند آزردگی خاطر شما و سایر حاضرین شود. پس چه بهتر که با ساخت میتینگ آزمایشی در زوم (Zoom)، تمام این مشکلات را از قبل حل کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از بک گراند مجازی در اپلیکیشن زوم

مرورگر وب را روی دسکتاپ اجرا کرده و پس از ورود به سایت Zoom، صفحه Join a Test Meeting را بزنید. روی Join کلیک کنید. حال از شما پرسیده می‌شود که آیا برای ورود به جلسه، می‌خواهید از نسخه دسکتاپ استفاده کنید یا نسخه وب. برای استفاده از نسخه دسکتاپ زوم روی Launch Meeting کلیک کنید و سپس گزینه Open Zoom Meetings را بزنید.

حال باید با کلیک روی گزینه Allow، اجازه دسترسی زوم به دوربین و میکروفون را صادر کنید. سپس به بخش Join Meeting رفته، نام خود را در فیلد Your Name وارد کنید و Join را بزنید.

ساخت میتینگ آزمایشی در زوم

جلسه آزمایشی آغاز می‌شود و شما باید تصویر خود را روی صفحه ببینید؛ در غیر این صورت، روی گزینهStart Videoدر پایین صفحه کلیک کنید تا وبکم فعال شود.

ساخت میتینگ آزمایشی در زوم
اسپیکر و میکروفون را نیز می‌توانید به همین ترتیب چک کنید. برای انتخاب میکروفون یا بلندگوی جدید، باید روی آیکون کمانی شکل (واقع در سمت راست آیکون میکروفون) ضربه بزنید و نام دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایید.

ساخت میتینگ آزمایشی در زوم
ساخت میتینگ آزمایشی در زوم و بررسی ابزارها تنها چند دقیقه طول می‌کشد اما می‌تواند جلوی آبروریزی و قطع و وصل‌های ناگهانی را در جلسات اصلی بگیرد.

ارسال نظر