آموزش ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک گوشی

کاربران برای کسب و کار خود ممکن است دو یا چند اکانت اینستاگرام در گوشی خود داشته باشند؛ برای همین نیاز دارند چند اکانت را در یک موبایل مدیریت کنند. اما برای ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک گوشی چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک گوشی

آموزش ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک گوشی

کاربرانی که کسب و کاری در اینستاگرام راه انداخته‌اند نیاز دارند که با یک گوشی اکانت‌های خود را مدیریت کنند. اینستاگرام هم به این موضوع توجه کرده است و امکان مدیریت اکانت‌ها را فراهم کرده است. در واقع کاربران می‌توانند حداکثر تا ۵ اکانت اینستاگرام را در یک گوشی اضافه و مدیریت کنند.

ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک گوشی ساخت دو یا چند اکانت با یک گوشی

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام پاک شده

با این اوصاف، اینستاگرام یک امکان خوب دیگر هم برای کاربران در نظر گرفته است. این شبکه اجتماعی امکان ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک گوشی را فراهم کرده است. بنابراین،‌ کاربر برای ساخت اکانت نیاز به گوشی دوم ندارد.

نحوه ساخت چند حساب اینستاگرام

کاربران برای ساخت دو یا چند اکانت اینستاگرام باید بدانند که نمی‌توان با یک آدرس ایمیل، دو حساب اینستاگرامی ساخت. بنابراین، برای ساخت هر اکانت، کاربر به یک ایمیل مجزا نیاز دارد. برای ایجاد اکانت، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

به قسمت Profile خود بروید و در سمت راست بالای صفحه، منوی اینستاگرام را باز کنید. سپس روی آیکون چرخ‌دنده یا Settings کلیک کنید. در پایین صفحه گزینه‌ای با نام Add Account وجود دارد، روی آن کلیک کنید تا پروسه اضافه یا ساخت اکانت اینستاگرام را شروع شود.

ساخت چند اکانت اینستاگرام ساخت اکانت در داخل اینستاگرام انجام می‌شود

در پایین صفحه، روی گزینه Sign Up کلیک کنید. سپس شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. کدی به ایمیل یا موبایل شما ارسال می‌شود، این کد را برای تأیید وارد کنید. نام کاربری و پسورد اکانت خود را وارد کنید و در نهایت دکمه Done را بفشارید.

با این روش شما توانستید دومین اکانت را در اینستاگرام بسازید. پس از ساخت اکانت، حساب جدید به صورت خودکار به اپلیکیشن اضافه می‌شود. برای جابجایی بین اکانت‌ها، روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه کلیک کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام با یک گوشی نحوه مدیریت اکانت‌های اینستاگرام

پنجره کوچکی باز و اکانت‌ها نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با فشردن روی عکس پروفایل دوم خود به اکانت دیگر منتقل شوید. از این طریق به سادگی می‌توانید بین اکانت‌های خود جابجا شوید.

ارسال نظر