آموزش ساخت گیف در توییتر با گوشی آیفون

ساخت گیف در توییتر قابلیت جدیدی است که در به‌روزرسانی اخیر به اپلیکیشن اضافه شده است. گیف های ساخته شده در توییتر قابل ذخیره‌سازی نیستند و تنها می‌توانند توییت شوند.

آموزش ساخت گیف در توییتر با گوشی آیفون

ساخت گیف در توییتر

توییتر ، اپلیکیشن iOS خود را با یک قابلیت جذاب به‌روزرسانی کرده است. کاربران توییتر حالا می‌توانند از طریق دوربین درون‌برنامه‌ای، گیف‌های متحرک را جهت انتشار در پلتفرم ایجاد کنند.

ساخت گیف در توییتر کار بسیار آسانی است. تنها کافی است از چند مرحله زیر پیروی کنید تا بتوانید گیف‌های اختصاصی خود را ساخته و از آن‌ها در توییتر استفاده کنید.

در مرحله اول، وارد توییتر شده و برای ایجاد توییت، روی دکمه به‌علاوه (به رنگ آبی) ضربه بزنید. سپس روی آیکون تصویر، درست زیر کیبورد مجازی ضربه زده و بعد انگشت خود را روی آیکون دوربین بگذارید.

ساخت گیف در توییتر

حالا در پایین دکمه شاتر، گزینه GIF را انتخاب کنید.

سپس برای ساخت یک گیف کوتاه‌مدت، روی شاتر ضربه بزنید. اگر مایل به ساخت گیف طولانی‌تر هستید، باید انگشت خود را روی دکمه نگه دارید.

سپس از آیکون‌های پیکان در بالای نمایاب برای تنظیم نحوه تکرار گیف استفاده کنید. با انتخاب آیکونی که دارای تنها یک پیکان است، گیف شما به طور پیوسته از ابتدا تکرار می‌شود. آیکون دارای دو پیکان، گیف را به صورت بومرنگی تکرار می‌کند.

در صورت رضایت از نتیجه کار، روی دکمه Use GIF ضربه بزنید و سپس ساخته خود را توییت کنید. ولی اگر از گیف حاصل خوشتان نیامد، روی دکمه Retake ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که عملیات ساخت گیف در توییتر تنها برای دستگاه‌های iOS امکان‌پذیر است. گیف‌های ساخته شده قابل ذخیره‌سازی روی دستگاه نیستند و تنها می‌توانند توییت شوند.

ارسال نظر