آموزش نحوه غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام قبل و بعد از انتشار پست

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم نحوه غیرفعال کردن کامنت در اینستاگرام را قبل و بعد از انتشار پست آموزش دهیم. همراه کلیک باشید.

آموزش نحوه غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام قبل و بعد از انتشار پست

کامنت‌های اینستاگرام یکی از پربحث‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی است. کاربران بسیاری با استفاده از این بخش اظهار نظر می‌کنند و نسبت به موضوع پست واکنش نشان می‌دهند. گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که کاربر تصمیم می‌گیرد بخش کامنت‌های پروفایل خود را غیرفعال کند. متأسفانه تنظیمات واحدی برای غیرفعال کردن کامنت در این اپلیکیشن تعبیه نشده است. تنها روشی که می‌توان از ثبت کامنت‌های بسیار جلوگیری کرد، پرایوت کردن اکانت کاربری است. بنابراین نیاز است که کاربر برای قبل یا بعد از انتشار پست، به صورت جداگانه اقدام به غیرفعال کردن نظرات اینستاگرام کند. در این مطلب نحوه غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

غیرفعال کردن کامنت پس از انتشار پست

برای غیرفعال کردن کامنت بعد از انتشار پست، به پست مورد نظر مراجعه کنید. سپس، در سمت راست و بالای صفحه، دکمه سه نقطه را انتخاب کنید. در این منو، روی گزینه Turn Off Commenting کلیک کنید.

غیرفعال کردن کامنت در پست اینستاگرام با انجام این روش، دکمه کامنت‌ها در پایین پست ناپدید خواهد شد. از این پس دیگر هیچ کاربری قادر به نظر دادن زیر پست نخواهد بود.

غیرفعال کردن کامنت در اینستاگرام

شایان ذکر است، شما می‌توانید این بخش را دوباره فعال کنید. برای انجام این کار، طبق روش بیان شده جلو بروید و در آخر گزینه Turn On Commenting را روشن کنید. به این ترتیب، دکمه کامنت‌ها به پست برمی‌گردد و نظرات ثبت شده در پایین پست دوباره قابل مشاهده خواهد بود.

غیرفعال کردن کامنت پیش از انتشار پست

بعضی اوقات پیش می‌آید که علاقه ندارید کسی نسبت به پستی که منتشر می‌کنید، نظر بدهد. برای همین، شما می‌توانید قبل از انتشار پست، بخش کامنت را غیرفعال کنید. پس از اینکه پست مورد نظر خود را آماده کردید.

غیرفعال کردن کامنت در تنظیمات پیشرفته در قسمتی که قصد نوشتن کپشن و تگ کردن کاربران را دارید، گزینه Advanced Settings را در پایین صفحه انتخاب کنید. در این بخش روی دکمه Turn Off Commenting کلیک کنید.

غیرفعال کردن کامنت در پست اینستاگرام در ادامه، زمانی که آماده انتشار پست شدید، دکمه Share را کلیک کنید. با این روش، پست جدید شما بدون بخش کامنت منتشر خواهد شد.

اگر بعد از اینکه پست خود را منتشر کردید و قصد فعال کردن کامنت‌ها را داشتید، می‌توانید روی دکمه سه نقطه بالای صفحه پست خود کلیک و گزینه Turn On Commenting را انتخاب کنید.

ارسال نظر