غیر فعال کردن اتصال خودکار به نزدیک ترین وای فای در اندروید

رسانه کلیک - همه ما تقریبا ۲۴ ساعت هر هفت روز هفته را در حالی سپری می‌کنیم که به اینترنت و شبکه جهانی وب متصل هستیم؛ اما شاید افرادی تمایل داشته باشند که زمان‌هایی را بدون اتصال به اینترنت سپری کنند.

غیر فعال کردن اتصال خودکار به نزدیک ترین وای فای در اندروید

از آنجایی که بسیاری از کاربران اینترنت از طریق گوشی‌های اندرویدی به این شبکه جهانی متصل می‌شوند، در این مطلب قصد داریم تا نحوه غیر فعال کردن اتصال خودکار به نزدیک ترین وای فای در اندروید را آموزش دهیم.

معمولا به صورت پیش‌فرض، در گوشی‌های اندرویدی اتصال به نزدیک ترین شبکه وای فای به صورت خودکار انجام می‌شود. برای غیر فعال کردن این گزینه ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting شده و گزینه NetWork & Internet را انتخاب کنید؛ سپس از منوی باز شده روی گزینه Wi-Fi کلیک کنید و در نهایت wi-Fi Prefrences را انتخاب کنید.

غیر فعال کردن اتصال خودکار به نزدیک ترین وای فای در این صفحه روی گزینه turn on Wi-Fi Automatically کلیک کنید و دکمه لغزنده آن را به حالت غیر فعال در بیاورید. البته باید اتصال به نزدیک‌ترین وای فای نیز قطع باشد.

غیر فعال کردن اتصال خودکار به نزدیک ترین وای فای با انجام این کار شما به راحتی توانستید، اتصال خودکار به وای فای را غیر فعال کنید. غیر فعال کردن این قابلیت نه تنها باعث افزایش طول عمر شارژ باطری می‌شود؛ بلکه باعث صرفه‌جویی در حجم داده نیز می‌شود.

ارسال نظر