مخفی کردن وضعیت آنلاین در پیام‌رسان واتس‌اپ

رسانه کلیک - پیام‌رسان واتس‌اپ قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این مطلب قصد داریم تا روش مخفی کردن وضعیت آنلاین در این پیام‌رسان را توضیح دهیم.

مخفی کردن وضعیت آنلاین در پیام‌رسان واتس‌اپ

قابلیت‌های جدیدی که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای کاربران خود فراهم کرده‌‌اند در اپلیکیشن ارسال پیام کوتاه که برای ارسال SMS روی گوشی‌های قدیمی در اختیار کاربران بود به هیچ عنوان قابل دسترسی نیستند. اگرچه این قابلیت‌ها ایجاد ارتباط با دوستان و افراد دیگر را برای کاربران راحت‌تر کرده‌اند اما برخی از این قابلیت‌ها مثل چک کردن وضعیت آنلاین کاربران گاهی کاربران را دچار مشکل می‌کند.

به همین دلیل در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل واتس‌اپ امکان غیرفعال کردن قابلیت نمایش وضعیت آنلاین کاربران ایجاد شده است. برای تغییر تنظیمات مربوط به وضعیت آنلاین در اپلیکیشن می‌توانید از روشی که در ادامه توضیح داده می‌شود استفاده کنید.

مخفی کردن وضعیت آنلاین در اپلیکیشن واتس‌اپ

تغییر تنظیمات وضعیت آنلاین در اپلیکیشن واتس‌اپ بسیار ساده و آسان است. برای این کار ابتدا اپلیکیشن واتس‌اپ را باز کنید. روی آیکون 3نقطه که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. روی گزینه setting کلیک کنید. از منوی Setting گزینه Account را انتخاب کنید. روی گزینه Privacy کلیک کنید. گزینه LastSeen را انتخاب کنید و از صفحه باز شده روی گزینه Nobody کلیک کنید.

مخفی کردن وضعیت آنلاین در پیام‌رسان واتس‌اپ اگر این تنظیمات را انجام دهید نه تنها دیگران نمی‌توانند وضعیت آنلاین شما در اپلیکیشن واتس‌اپ را مشاهده کنند بلکه شما نیز امکان مشاهده وضعیت آنلاین سایر کاربران نخواهید بود.

متأسفانه هیچ راهی برای مشاهده وضعیت آنلاین دیگران زمانی که شما این قابلیت را برای حساب کاربری خود غیرفعال کرده‌اید وجود ندارد. همچنین وضعیت آنلاین خود را نمی‌توانید برای برخی از کاربران فعال و برای برخی دیگر غیرفعال کنید.

تنظیمات دیگر واتس‌اپ برای حریم شخصی کاربران

مخفی کردن وضعیت آنلاین در پیام‌رسان واتس‌اپ در منوی Privacy در قسمت تنظیمات واتس‌اپ امکان ایجاد برخی از تنظیمات برای حفظ بیشتر حریم خصوص کاربران وجود دارد. در این منو می‌توانید امکان مشاهده عکس پروفایلتان را فقط برای افراد خاص مثل مخاطبانتان ایجاد کنید.همچنین می‌توانید آبی شدن تیک خواند پیام را نیز غیرفعال کنید.

ارسال نظر