آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام پاک شده

گاهی برای کاربران پیش می‌آید که اکانت اینستاگرام آنها حذف شود؛ یا اینکه اکانت خود را غیرفعال کرده‌اند و قصد بازگشت به این شبکه اجتماعی را دارند. برای حل مشکل پاک شدن اکانت اینستاگرام  بازیابی آن باید چه کاری انجام داد؟

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام پاک شده

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام پاک شده

برخی کاربران اینستاگرام از فضای این شبکه اجتماعی خسته شده‌اند و اکانت خود را حذف می‌کنند. افراد دیگری نیز به دلیل نقض قوانین این اپلیکیشن، حسابشان پاک می‌شود. برای اینکه کاربران بتوانند اکانت خود را بازگردانند، راه حل‌هایی وجود دارد.

مشکل پاک شدن اکانت اینستاگرام آنچنان مسئله مهم و سختی نیست. با درست انجام دادن یکسری مراحل، کاربران می‌توانند اقدام به بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام خود کنند. در ادامه به آموزش نحوه ریکاوری حساب کاربران می‌پردازیم.

فعال کردن اکانت اینستاگرام فعال کردن اکانت اینستاگرام

نحوه فعال کردن دوباره اکانت اینستاگرام

پیش آمده است که پس از دیلیت کردن اکانت اینستاگرام، کاربر دوباره قصد دارد به حساب خود برگردد. برای فعال کردن حساب اینستاگرام، فقط کافی است که دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. با ورود به پیج اینستاگرام، اکانت شما دوباره فعال خواهد شد.

اگر زمان ورود، پسورد خود را فراموش کرده‌اید، در پایین صفحه روی دکمه Forgot Password‌ کلیک کنید. سپس با طی کردن مراحل ریست کردن پسورد، رمز عبور جدید خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی اطلاعات کاربری و درخواست ریست کردن پسورد برای شما ارسال می‌شود.

لینکی داخل ایمیل است که باید روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید اقدام به تغییر پسورد خود کنید. سپس با رمز عبور جدید به حساب کاربری خود برگردید.

بازیابی حساب اینستاگرام بازیابی حساب اینستاگرام

نحوه بازیابی اکانت حذف شده دائمی

برخی کاربران به صورت دائمی اکانت خود را دیلیت می‌کنند. این کار به این معنی است که تمامی اطلاعات کاربری شما به صورت کامل از سرورهای اینستاگرام حذف خواهد شد. بنابراین، امکان بازیابی اکانت دیلیت شده اینستاگرام وجود ندارد.

حتی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، اکانت اینستاگرام شما قابل شناسایی نخواهد بود. پس قبل از اینکه قصد داشتید حساب خود را به صورت دائمی پاک کنید، حواستان به این موضوع باشد که اطلاعات شما برای همیشه حذف خواهد شد. بنابراین، از اطلاعات مهم خود بک‌آپ بگیرید.

ریکاوری کردن اکانت اینستاگرام ریکاوری کردن اکانت اینستاگرام

نحوه ریکاوری کردن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام شرایطی را برای ریکاوری کردن حساب اینستاگرام فراهم کرده است. این امکان برای کسانی که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کرده‌اند و توسط اینستاگرام بلاک شده‌اند کاربردی است. گفتنی است، کاربران باید تمام اطلاعاتی مثل نام کاربری دقیق، اسم، فامیل و آدرس ایمیل خود را به اینستاگرام ارائه دهند.

اما سخت‌ترین شرایط ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام، در اختیار گذاشتن یک عکس از پست‌ها و چهره خود کاربر به اینستاگرام است. اگر کاربر چنین عکسی را نتواند ارائه دهد، روند ریکاوری حساب کاربری متوقف می‌شود.

برای انجام این کار، به این لینک مراجعه کنید. در این بخش درخواست خود برای بازگشت به پیج اینستاگرام خود را ارسال کنید. سپس اطلاعاتی که از شما خواسته می‌شود را برای آنها ارسال کنید. اینستاگرام در مدت زمان ۲۴ ساعت اقدام به رسیدگی مشکل شما خواهد کرد.

لازم به ذکر است، برای برخی کاربران پیش آمده است که در ادامه رسیدگی به پیج آنها، درخواست ارسال عکس سلفی کاربر داده می‌شود. بنابراین، یک عکس سلفی بگیرید و برای تأیید هویت خود به ایمیل مورد نظر ارسال کنید. با انجام این مراحل مشکل پاک شدن اکانت اینستاگرام شما برطرف خواهد شد.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی وب‌سایت و اپلیکیشن دانلود استوری اینستاگرام دیگران

ارسال نظر