نحوه اتصال گلکسی واچ به اسمارت فون جدید

رسانه کلیک – در این مطلب نحوه اتصال گلکسی واچ سامسونگ به یک اسمارت فون جدید را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

نحوه اتصال گلکسی واچ به اسمارت فون جدید

اتصال اسمارت واچ سامسونگ به یک گوشی جدید در برخی مواقع بسیار آزار دهنده و دشوار است؛ زیرا این کار را نمی توان تنها با ضربه زدن روی گزینه Connect انجام داد. ما در این مطلب نحوه اتصال گلکسی واچ به اسمارت فون جدید را به صورت مرحله به مرحله و به ساده ترین شکل ممکن به شما آموزش خواهیم داد.

برای شروع فرایند، ابتدا دکمه Power ساعت را فشار داده تا اپلیکیشن ها به نمایش درآیند. سپس روی Settings (آیکون چرخ دنده ای شکل) ضربه بزنید.

گزینه Connect to a New Phone را از پایین منوی تنظیمات انتخاب کنید.

در اینجا از شما خواسته می شود تا از داده های خود بک آپ بگیرید. این کار می تواند علاوه بر محافظت از اطلاعات، سرعت فرایند را نیز بیشتر کند. پس روی گزینه Back Up Data ضربه بزنید.

حال اپ Galaxy Wearable روی گوشی قبلی شما به نمایش در می آید. گزینه Back Up Data را انتخاب کنید.

همانطور که در شکل می بینید، فهرست مواردی که قابل بک آپ گرفتن هستند روی صفحه گوشی ظاهر می شوند. روی هر کدام از این موارد ضربه بزنید تا روی دستگاه ذخیره شوند و سپس گزینه Back Up را انتخاب کنید.

پس از پایان کار گزینه Done را بزنید. حال به سراغ اسمارت واچ خود رفته و مجددا گزینه Connect to a New Phone را انتخاب کنید. اما این بار گزینه Continue را بزنید تا کلیه اطلاعات موجود روی گلکسی واچ حذف شوند.

اسمارت واچ پس از ریست شدن ریبوت می شود. حال می توانید آن را به گوشی جدید خود متصل کنید. به اپ Galaxy Wearable رفته و نوع دستگاه خود را از فهرست انتخاب کنید.

جستجو برای یافتن اسمارت واچ های مجاور آغاز می شود. پس از ظاهر شدن گلکسی واچ خود در فهرست، روی آن ضربه بزنید.

حال مجددا سراغ گوشی خود رفته و از اپ Wearable، گزینه Pair را انتخاب کنید تا فرایند اتصال گلکسی واچ به اسمارت فون جدید صورت گیرد.

در این مرحله انیمیشن Finishing Pairing روی اپ Wearable برای شما به نمایش در می آید. کمی صبر کنید تا عبارت Watch Paired روی صفحه ظاهر شود و سپس گزینه Agree را بزنید.

مرحله بعد لینک کردن پلاگین مناسب به اسمارت واچ است. پس از ظاهر شدن پیام، باید گزینه OK را بزنید.

شما می توانید هر یک از گزینه های موجود روی صفحه را انتخاب کرده و یا روی عبارت Skip ضربه بزنید. در صورت انتخاب گزینه مورد نظر، Next را بزنید.

حال از شما خواسته می شود تا وارد حساب سامسونگ شوید. انجام این کار برای دسترسی به مواردی که قبلا از آن ها بک گرفته اید، ضروری است. گزینه Sign In را بزنید.

مراحل را دنبال کرده و نام کاربری و گذرواژه خود را وارد نمایید.

در این مرحله می توانید بک آپ های خود را بازیابی کنید. روی گزینه Check For Backup ضربه زدوه و در پایان Next را بزنید.

مواردی که می خواهید بازیابی شوند را انتخاب کنید و سپس گزینه restore را بزنید.

فرایند اتصال گلکسی واچ به اسمارت فون جدید در اینجا به پایان می رسد. حال می توانید اطلاعات خود را روی دستگاه جدید نیز مشاهده کرده و مانند گذشته از کار با آن ها لذت ببرید.

ارسال نظر