نحوه به اجرا درآوردن دستیار گوگل با ضربه زدن به پشت دستگاه های اندرویدی

رسانه کلیک - در این مطلب نحوه به اجرا درآوردن دستیار گوگل تنها با زدن یک ضربه کوچک به پشت دستگاه های اندرویدی را مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه به اجرا درآوردن دستیار گوگل با ضربه زدن به پشت دستگاه های اندرویدی

شاید جالب باشد بدانید که راه های مختلفی برای به اجرا درآوردن دستیار گوگل در دستگاه های اندرویدی وجود دارد. این قابلیت بسته به مدل گوشی، با فشردن دستگاه یا فشردن کلید فیزیکی و یا حتی از طریق حالت های صفحه نمایش به راحتی قابل دسترس است. همچنین می توان تنها با زدن یک ضربه کوچک به پشت دستگاه، این ویژگی را فعال کرد و از آن کمک گرفت. در ادامه نحوه انجام این کار را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

ابتدا اپلیکیشن Tap, Tap را نصب کنید. این اپلیکیشن در پلی استور قابل دسترس نیست اما در صورت استفاده از اندروید 7.0 یا بالاتر می توانید آن را از پلتفرم های دیگر دانلود کنید.

پس از نصب Tap, Tap، آن را به اجرا درآورده و سپس روی گزینه Double Tap Actions یا Triple Tap Actions ضربه بزنید.

به اجرا درآوردن دستیار گوگل

سپس گزینه Add Action را انتخاب کنید.

پس از انتخاب Launch از قسمت دسته بندی ها، روی Launch Assistant بزنید. این گزینه دستیار صوتی که به صورت پیشفرض روی دستگاه شما قرار گرفته را فعال می کند که عمدتا همان Google Assistant است.

حال می توانید زدن با ضربه به پشت دستگاه، دستیار صوتی گوگل را به اجرا درآورید. در مرحله بعد باید حالت های مختلف برای این فرایند را انتخاب کنید؛ مثلا می توانید کاری کنید که قابلیت فوق تنها در صورت روشن بودن صفحه نمایش فعال شود. روی گزینه Add Requirement ضربه بزنید.

به اجرا درآوردن دستیار گوگل

پس از انتخاب گزینه Display off، گوگل اسیستنت حتی در صورت خاموش بودن نمایشگر نیز با زدن چند ضربه به پشت دستگاه فعال می شود.

همانطور که ملاحظه کردید، به اجرا درآوردن دستیار گوگل از این طریق بسیار ساده است و شما می توانید تنها در عرض یکی دو ثانیه این کار را انجام دهید.

ارسال نظر