نحوه بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ

رسانه کلیک - در این مطلب نحوه بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

نحوه بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ

همه ما یک یا چند مخاطب و گروه در واتس اپ داریم که به صورت مداوم در حال ارسال پیام هستند. بلاک کردن این گونه چت ها چندان حرفه ای و محترمانه به نظر نمی رسد. اینجاست که قابلیت بی صدا کردن دائمی چت ها به کمک ما می آید.

هنگامی که چت های یک مخاطب یا یک گروه را بی صدا می کنید، نوتیفیکیشن های مربوط به چت دیگر برای شما ظاهر نمی شود. با این حال شمار پیام ها در کنار تصویر مخاطب به نمایش در آمده و شما می توانید هر زمان که مایل بودید به گفتگوی خود با آن ها ادامه دهید. جالب آنکه اعضای گروه و مخاطب مورد نظر هیچگاه متوجه بی صدا کردن دائمی چت ها نخواهند شد.

برای شروع بهتر است از بروزرسانی اپلیکیشن واتس اپ در اندروید و iOS اطمینان حاصل کنید. پس به پلی استور (برای دستگاه های اندرویدی) یا اپ استور (برای محصولات اپل) رفته و آخرین نسخه موجود برای واتس اپرا دانلود و نصب کنید.

حال اپلیکیشن را به اجرا درآورده و به قسمت چت ها بروید.

حال روی چت گروهی یا مخاطب مورد نظر ضربه بزنید. سپس صفحه پروفایل آن ها را باز کنید.

بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ

سوییچ مقابل Mute notification را به سمت راست بکشید تا گزینه فعال شود.

بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ

حال پیامی برای شما به نمایش در می آید که شما با انتخاب گزینه های آن، می توانید مدت زمان بی صدا بودن چت ها را تعیین کنید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه اول، چت ها برای 8 ساعت و با انتخاب گزینه دوم چت ها برای یک هفته میوت می شوند. پس از گذشت این مدت، واتس اپ به صورت خودکار چت ها را از حالت بی صدا در می آورد. جهت بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ نیز باید گزینه Always را بزنید.

اگر تیک مقابل Show notifications را بزنید، چت ها در قسمت اعلان ها ظاهر می شوند اما شما هیچ صدایی را نخواهید شنید.

گزینه OK را لمس کنید تا کار تمام شود. حال آیکون میوت در کنار چت مورد نظر به نمایش در می آید.

توجه داشته باشید که تغییرات فوق تنها روی چت ها اعمال می شوند و اگر مخاطب یا یکی از اعضای گروه با شما تماس صوتی و تصویری برقرار کنند؛ نوتیفیکیشن ها همچنان برای شما ارسال خواهند شد. اگر بی صدا کردن دائمی چت ها در واتس اپ مشکل شما را برطرف نکرد، راهی به جز بلاک کردن مخاطب باقی نمی ماند.

ارسال نظر