نحوه غیرفعال سازی بازخورد لمسی تاجک دیجیتالی دراپل واچ

رسانه کلیک - لرزش های متعدد در هنگام چرخاندن تاجک دیجیتالی اپل واچ برای برخی کاربران آزاردهنده است. در این مطلب با نحوه غیرفعال سازی قابلیت بازخورد لمسی آشنا می شویم.

نحوه غیرفعال سازی بازخورد لمسی تاجک دیجیتالی دراپل واچ

اهرم یا همان تاجک دیجیتالی یک بخش جدانشدنی از ساعت های هوشمند اپل است. از این تاجک برای اسکرول کردن، کم یا زیاد کردن صدا و غیره استفاده می کنیم. با این حال، بازخورد لمسی در ازای هر چرخش می تواند برای کاربر بسیار آزاردهنده باشد. در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه بازخورد لمسی تاجک دیجیتالی را غیر فعال کنید.

فناوری بازخورد لمسی یا همان Haptic Feedback بیشتر در گوشی های همراه به کار می رود. بازخورد لمسی به همان لرزش های ریز و جزیی گفته می شود که در هنگام کار کردن با دکمه های گوشی، در دستان خود احساس می کنید. کمپانی اپل این فناوری را به ساعت های هوشمند خود اضافه کرده است. تاجک دیجیتالی در هنگام چرخیده شدن، بازخورد لمسی را به دست منتقل می کنند.

با این حال، بازخورد لمسی تاجک دیجیتالی روی اپل واچ گاهی می تواند احساس ناخوشایندی را به کاربر منتقل کند. از این رو در این مقاله با نحوه غیر فعال کردن این قابلیت آشنا می شویم.

برای غیرفعال سازی بازخورد لمسی تاجک دیجیتالی روی اپل واچ، باید به اپلیکیشن Settings برویم.

پس روی تاجک دیجیتالی کنار ساعت ضربه می زنیم تا صفحه گالری اپلیکیشن ها باز شود. سپس اپلکیشن Settings را انتخاب می کنیم که با آیکون چرخ دنده نشان داده شده است.

در مرحله بعدی، به سمت پایین اسکرول کرده و روی گزینه Sounds & Haptics ضربه می زنیم. پس از ورود به این بخش، روی دکمه لغزنده کنار Crown Haptics ضربه زده و آن را غیر فعال می کنیم. به همین سادگی، قابلیت بازخورد لمسی تاجک دیجیتالی روی اپل واچ غیرفعال می شود.

پس از غیرفعال سازی بازخورد لمسی به وضوح متوجه خواهید شد که اگر تاجک دیجیتالی را بچرخانید، دیگر هیچ لرزشی را روی مچ دست خود احساس نمی کنید و هیچ ویبره یا تکانی به دست شما منتقل نمی شود.

ارسال نظر