آموزش گام به گام نصب اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس

رسانه کلیک - در این مطلب نحوه نصب اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

آموزش گام به گام نصب اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس

اپلیکیشن سیگنال یک پیام‌رسان مشهور در بین کاربران اینترنتی است. این اپلیکیشن را می‌توان هم روی گوشی‌های اندرویدی و هم روی گوشی‌های آیفون نصب کرد. خوشبختانه امکان استفاده از این برنامه روی سیستم ‌عامل ‌هایی مثل لینوکس نیز وجود دارد. البته به شرطی که این اپلیکیشن را ابتدا روی گوشی خود نصب کرده و از طریق آن یک حساب کاربری را به وجود آورید.

در این مطلب قصد داریم تا نحوه نصب اپلیکیشن سیگنال در سیستم‌عامل لینوکس را آموزش دهیم. با پیروی از مراحل زیر، به راحتی می توانید سیگنال را روی لینوکس نصب کنید..

ابتدا در ترمینال لینوکس اوبونتو دستور زیر را وارد کنید:

Sudo snap install signal-desktop

اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس شما می‌توانید از دستور Snap در لینوکس فدورا نیز استفاده کنید اما ترجیحاً از دستور flatpake استفاده کنید.

sudo flatpak install https://dl.flathub.org/repo/appstream/org.signal.Signal.flatpakref

اپلیکیشن سیگنال روی لینوکس Manjaro شما می‌توانید از دستور pacman برای نصب اپلیکیشن signal روی سیستم‌عامل لینوکس استفاده کنید. برای این کار دستور زیر را در ترمینال لینوکس تایپ کنید.

sudo pacman -Sy signal-desktop

اپلیکیشن سیگنال کار با اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس

برای کار با اپلیکیشن سیگنال در سیستم عامل لینوکس ابتدا کلید Super روی کیبورد خود که بین دو کلید Ctrl و Alt در سمت چپ کیبورد قرار دارد را فشار دهید. عبارت Signal را در نوار جستجوی باز شده تایپ کنید. بعد از تایپ این عبارت آیکون اپلیکیشن سیگنال برای شما نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس روی آیکون نمایش داده شده کلیک کنید. قبل از استفاده از اپلیکیشن signal روی کامپیوتر باید آن را به اپلیکیشن نصب شده روی گوشی خود لینک کنید. برای این کار باید QR Code که روی صفحه در اپلیکیشن signal روی دسکتاپ نمایش داده می‌شود را از طریق اپلیکیشن سیگنال روی گوشی اسکن کنید تا ارتباط میان حساب کاربری لاگین شده روی اپلیکیشن سیگنال و حساب کاربری و اپلیکیشن سیگنال روی دسکتاپ برقرار شود.

اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس برای اسکن QR Code ابتدا اپلیکیشن signal روی گوشی خود را باز کنید. روی گزینه Setting کلیک کنید.

سیستم‌عامل لینوکس از صفحه باز شده روی گزینه Linked Devices کلیک کنید.

اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس در این قسمت فهرستی از دستگاه‌هایی که اپلیکیشن Signal نصب شده روی آن‌ها با حساب کاربری روی اپلیکیشن سیگنال گوشی ست شده است نمایش داده می‌شود. روی دکمه + که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

سیستم‌عامل لینوکس به این ترتیب اسکنر مربوط به اسکن QR Code برای شما نمایش داده می‌شود.

سیستم‌عامل لینوکس کد نمایش داده شده روی اپلیکیشن روی کامپیوتر را اسکن کنید.

اپلیکیشن سیگنال در سیستم ‌عامل لینوکس بعد از اسکن کد روی دکمه آبی که در اپلیکیشن signal روی گوشی نمایش داده می‌شود کلیک کنید. به این ترتیب عملیات لینک کردن اپلیکیشن‌ها با هم انجام می‌شود.

سیستم‌عامل لینوکس

به همین سادگی، اپلیکیشن سیگنال در سیستم عامل لینوکس نصب می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

ارسال نظر