نشانه‌های بلاک شدن در تلگرام - از کجا بفهمیم طرف مقابل ما را در تلگرام بلاک کرده است؟

رسانه کلیک - در این مطلب نشانه‌های بلاک شدن در تلگرام را آموزش می‌دهیم تا بتوانید متوجه شوید که کدام یک از مخاطبان‌تان، در تلگرام شما را بلاک کرده‌اند. 

نشانه‌های بلاک شدن در تلگرام - از کجا بفهمیم طرف مقابل ما را در تلگرام بلاک کرده است؟

تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که مخاطبان زیادی هم دارد. وجود کانال‌ها و گروه‌های بزرگ در این اپلیکیشن گاهی‌اوقات باعث می‌شود که افراد ناشناسی به شما پیام بدهند و این پیام باعث رنجش و ناراحتی شما شود. خوشبختانه می‌توانید این افراد را بلاک کنید و دیگر اثری از آن‌ها نبینید. اگر روش بلاک کردن در تلگرام را بلد نیستید، مطلب آموزشی ما درباره بلاک کردن افراد در تلگرام را مطالعه کنید.

همان‌طور که شما می‌توانید دیگران را بلاک کنید، آن‌ها هم می‌توانند شما را بلاک کنند. برای اینکه متوجه شوید فردی شما را در تلگرام بلاک کرده است یا خیر، باید با نشانه‌های بلاک شدن در تلگرام آشنا شوید.

نشانه‌های بلاک شدن در تلگرام

۱- باز نشدن عکس پروفایل:

ابتدا شماره تلفن فرد مورد نظر را در تلفن همراه خود ذخیره کنید. وارد اپلیکیشن تلگرام شوید و نام فرد موردنظر را از لیست مخاطبان خود پیدا کنید. روی عکس این فرد ضربه بزنید. اگر عکس او برای شما نمایش داده نشود، این موضوع یکی از نشانه‌های بلاک شدن است.

البته به صرف همین موضوع نمی‌توان گفت که طرف مقابل شما را بلاک کرده؛ زیرا ممکن است این کاربر اصلا عکسی نداشته باشد یا اینکه فقط نمایش عکس پروفایل خود را برای شما ممنوع کرده باشد. برای اینکه از بلاک شدن خود مطمئن شوید باید نشانه‌های دیگر را هم بررسی کنید.

۲- Last seen a long time ago:

در اپلیکیشن تلگرام زیر نام کاربری هر فرد، زمان آخرین بازدید او از اپیکیشن نمایش داده می‌شود. زمانی که پروفایل فرد مورد نظر خود را باز می‌کنید، اگر عبارت Last seen a long time ago برایتان نمایش داده شود، به احتمال زیاد بلاک شده‌اید. البته این عبارت برای افرادی که مدت زمان زیادی (بیشتر از یک ماه) از تلگرام استفاده نکرده‌اند نیز نمایش داده می‌شود.

۳- نرسیدن پیام شما

وقتی پیامی را در تلگرام ارسال می‌کنید، ابتدا یک تیک پایین پیام نمایش داده می‌شود. زمانی که این پیام به دست مخاطب برسد، یک تیک دیگر به آن اضافه می‌شود. زمانی که مخاطب پیام را باز کند و بخواند، رنگ این دو تیک، آبی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که برای یکی از مخاطبان خود پیامی را ارسال کرده‌اید و هنوز یک تیک در پایین پیامتان وجود دارد به احتمال زیاد بلاک شده‌اید.

با مشاهده همه نشانه‌های بلاک شدن در تلگرام که در بالا بررسی کردیم، می‌توانید مطمئن شوید که طرف مقابل شما را بلاک کرده است.

ارسال نظر