نمایش و مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد

رسانه کلیک - اگر ترجیح می‌دهید که اپلیکیشن‌های خود روی سیستم‌عامل iOS نسخه 14 به بالاتر را در کتابخانه اپلیکیشن‌ها نگهداری کنید، می‌توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن Setting علامت قرمز رنگ نوتیفیکیشن‌های روی اپلیکیشن‌ها را فعال یا غیر فعال کنید.

نمایش و مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد

برای فعال یا غیر فعال کردن علامت قرمز رنگ نوتیفیکیشن‌ها در اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد، ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting دستگاه خود بشوید.

نمایش و مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد در صفحه Setting روی برگه Home Screen کلیک کنید.

نمایش و مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد در صفحه تنظیمات Screen گزینه Show In App Library را پیدا کنید و سپس اگر می‌‌خواهید نوتیفیکیشن‌های روی اپلیکیشن‌ها را در اپلیکیشن Library مشاهده کنید آن را فعال و در غیر این صورت آن را غیر فعال کنید.

نمایش و مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد اگر علامت قرمز رنگ نوتیفیکیشن‌ها برای اپلیکیشن‌های موجود در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون روشن باشد، چیزی شبیه به تصویر زیر روی گوشی خود مشاهده می‌کنید.

نمایش و مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها در کتابخانه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد اگر در هر زمانی خواستید این تنظیمات را تغییر دهید می‌توانید از قسمت تنظیمات گوشی خود وارد صفحه Home Screen شده و سپس گزینه Show In App Library را فعال یا غیر فعال کنید.

اگر بخواهید نوتیفیکیشن‌های قرمز رنگ را برای اپلیکیشن خاص روشن کنید، وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شده و روی گزینه Notifications کلیک کنید. از فهرست باز شده اپلیکیشن را انتخاب کنید و سپس گزینه Badges را فعال کنید.

ارسال نظر