چگونه تصاویر را بین سیستم‌عامل اندورید و ویندوز به صورت بی‌سیم همسان‌سازی کنیم؟

رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم روش کار با اپلیکیشن Your Phone را که برای همسان‌سازی تصاویر بین سیستم‌عامل اندورید و ویندوز به صورت بی‌سیم کاربرد دارد آموزش دهیم.

چگونه تصاویر را بین سیستم‌عامل اندورید و ویندوز به صورت بی‌سیم همسان‌سازی کنیم؟

انتقال تصاویر بین سیستم‌عامل اندورید و ویندوز از روی لپ‌تاپ کار خسته کننده و طاقت‌فرسایی است. خوشبختانه مایکروسافت اپلیکیشنی با نام Your Phone در اختیار کاربران خود قرار داده است که برای انتقال و همسان سازی عکس‌ها از سیستم‌عامل اندروید به سیستم‌عامل ویندوز و برعکس بسیار کاربردی است.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می‌تواند باعث همسان‌سازی تصاویر در دستگاه اندرویدی و سیستم‌عامل ویندوز شود، می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام‌های دریافتی را روی ‌PC شما نمایش دهد. این قابلیت به خصوص برای زمانی که نمی‌خواهید گوشی و PC خود را به هم متصل کنید کاربرد زیادی دارد.

برای استفاده از اپلیکیشن Your Phone در سیستم‌عامل اندروید و سیستم‌عامل ویندوز باید به این نکته توجه داشته باشید که حتماً از سیستم‌عامل ویندوز 10 با آپدیت جدیدتر از 10 آپریل سال 2018 استفاده کنید. همچنین نسخه اندروید دستگاه شما هم باید بالاتر از 7 باشد.

استفاده از اپلیکیشن Your Photo برای همسان‌سازی تصاویر بین سیستم‌عامل اندروید بسیار ساده و آسان است. شما فقط باید بعد از نصب اپلیکیشن اجازه‌های دسترسی را برای اپلیکیشن فعال کنید. یعنی در زمان راه اندازی اپلیکیشن در پیغام‌های ظاهر شده فقط روی گزینه Allow کلیک کنید تا امکان دسترسی اپلیکیشن به فایل‌های عکس و چند رسانه‌ای شما برقرار شود.

انتقال تصاویر برای همسان‌سازی تصاویر بین سیستم‌عامل اندورید و ویندوز با استفاده از اپلیکیشن Your Photo، در مرحله اول و دوم پیامی روی صفحه شما ظاهر می‌شود که روی گزینه Allow در این پیام باید کلیک کنید. پیام اول برای امکان دسترسی اپلیکیشن به فایل‌های تصویری و چند رسانه‌ای روی گوشی است و پیام دوم نیز برای برقراری اتصال بین PC و گوشی است.

انتقال تصاویر بعد از اینکه در این دو پیام اجازه‌های لازم را به اپلیکیشن دادید می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. در اپلیکیشن Your Phone که روی سیستم‌عامل ویندوز نصب کرده‌اید روی برگه Photos کلیک کنید.

انتقال تصاویر سپس تصاویر را از گالری انتخاب کنید. شما می‌توانید روی گزینه refresh برای بررسی تصاویر جدید و آن دسته از تصاویری که اخیراً به تصاویر روی PC اضافه شده است، کلیک کنید.

سیستم‌عامل اندورید و ویندوز وقتی تصاویر باز شدند، گزینه‌های زیر برای شما نمایش داده می‌شوند.

Open: با استفاده از این گزینه تصاویر در پنجره مربوط به اپلیکیشن Photo viewer سیستم‌عامل ویندوز نمایش داده می‌شود.

Copy: تصاویر را در Clipboard ویندوز کپی می‌کند

Save as: تصاویر را در یک پوشه روی سیستم‌عامل ویندوز ذخیره می‌کند

Share: منوی به اشتراک گذاری را باز می‌کند. شما از طریق این منو می‌توانید روش به اشتراک گذاری تصاویر را انتخاب کنید.

منوی سه نقطه یا Three-dot: گزینه‌های دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید تصاویر خود را روی یک اپلیکیشن دیگر باز کنید.

سیستم‌عامل اندورید و ویندوز به همین راحتی شما می‌توانید از اپلیکیشن Your Phone برای به اشتراک گذاری تصاویر خود استفاده کنید.

ارسال نظر