آموزش وصل کردن اپل واچ به آیفون جدید

هنگام خرید یک آیفون جدید در صورت داشتن اپل واچ به یاد داشته باشید حتما باید اتصال آن را با گوشی قبلی قطع کنید. اگر انجام این کار را فراموش کرده و دیگر به تلفن قبلی دسترسی ندارید، در این مطلب ما طریقه وصل کردن اپل واچ به آیفون جدید را به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش وصل کردن اپل واچ به آیفون جدید

زمانی که شما یک آیفون جدید خریداری می‌کنید، باید به یاد داشته باشید حتما پیش از فروش گوشی قبلی اتصال آن را از اپل واچ خود قطع کنید. در غیر این صورت برای اتصال مجدد آن به تلفن جدید باید قید اطلاعات ذخیره شده روی آن را بزنید.

حال اگر به هردلیلی نتوانسته‌اید اتصال ساعت هوشمند خود را از دستگاه قدیمی قطع کنید در ادامه ما نحوه بازگشت اطلاعات اپل پاچ به تنظیمات کارخانه و اتصال آن به آیفون جدید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

وصل کردن اپل واچ به آیفون جدید

وصل کردن اپل واچ به آیفون جدید از طریق بازگردانی ساعت به تنظیمات کارخانه

در صورتی که اتصال اپل واچ خود را از گوشی قبلی خود قطع (Unpair) نکرده‌اید، برای اتصال ساعت به آیفون جدید لازم است ابتدا آن را ریست فکتوری کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد تنظیمات (Settings) ساعت شوید و با ورود به بخش "General" گزینه "Reset" را انتخاب کنید. حال در صفحه به نمایش درآمده گزینه‌ای با عنوان "Erase All Content And Settings" به چشم می‌خورد. آن را لمس کرده و در نهایت روی "Confirm" ضربه بزنید.

بعد از بازگشت تنظیمات ساعت به حالت کارخانه و حذف تمامی اطلاعات شما می‌توانید با ورود به برنامه "Watch" مراحل وصل کردن اپل واچ به آیفون جدید را طی کرده تا بتوانید مثل قبل ارتباط گوشی و ساعت هوشمند خود را با یکدیگر حفظ کنید.

اما اگر آیفون قدیمی خود را در دست دارید دیگر نیازی به حذف اطلاعات ساعت نخواهد بود. برای قطع اتصال با گوشی قبلی مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا در آیفون قدیمی خود برنامه "Watch" را اجرا کنید و وارد زبانه "My Watch" شوید. حال در بالای صفحه روی گزینه "All Watches" ضربه بزنید تا فهرست ساعت‌های شما برایتان به نمایش گذاشته شود.

با ضربه روی تصویر ساعت خود و در نهایت لمس گزینه "Unpair Apple Watch" اتصال شما از گوشی قدیمی قطع شده و اپل واچ آماده وصل شدن به دستگاه جدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش دانلود از اپل موزیک و گوش دادن به موسیقی ها بصورت آفلاین در اپل واچ

ارسال نظر