چه کسانی واتساپ ما را چک می‌کنند؟

واتس اپ کاربران کنجکاو بسیاری دارد که مایل به تماشای پروفایل، وضعیت و تصاویر دوستان خود و گاهی غریبه‌ها هستند. اما آیا می‌توان فهمید که چه کسی از پروفایل واتس اپ ما بازدید کرده است؟

چه کسانی واتساپ ما را چک می‌کنند؟

چه کسی از پروفایل واتس اپ ما بازدید کرده

واتس اپ بی‌تردید یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در بین مردم است. این برنامه امکان ارسال اسناد و پیام‌های متنی و تصویری و همین‌طور برقراری تماس‌های تصویری و ویدئویی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای افراد فراهم می‌آورد. ویژگی‌های کاربردی و متنوع واتس اپ نیز باعث شده تا روز به روز به تعداد کاربران آن در دنیا اضافه شود.

اگر به فهرست مخاطبین خود نگاه کنید، خواهید دید که بسیاری از دوستان و آشنایان شما از پیام‌رسان واتس اپ استفاده می‌کنند. اما چگونه بفهمیم کدام‌یک از آن‌ها از پروفایل واتس اپ ما بازدید کرده‌اند؟ آیا آگاهی از این موضوع، بر خلاف سیاست‌های موجود در رابطه با حفظ حریم شخصی است؟

واتس اپ امکانات و ویژگی‌های بسیاری دارد. اما مشاهده تعداد و نام بازدیدکنندگان پروفایل جزو آن‌ها نیست؛ نه در نسخه موبایل و نه در نسخه وب و دسکتاپ. نکته جالب اینجاست که تا کنون اپلیکیشن های جانبی متعددی ارائه‌شده که خلاف این امر را به کاربران می‌گویند!

همچنین بخوانید: چطور بفهمیم چه کسی از پروفایل اینستاگرام ما بازدید کرده است؟

برخی از این اپلیکیشن ها بلافاصله پس از نصب، از شما می‌خواهند تا اجازه دسترسی به فهرست تماس‌ها، مخاطبان و موقعیت مکانی خود را برای آنان صادر کنید. سپس وارد فهرست مخاطبان شده و به صورت کاملا تصادفی، نام چند نفر را به عنوان بازدیدکنندگان پروفایل در اختیار شما می‌گذارند. بدیهی است که این اطلاعات کاملا بی‌اساس و غیر قابل ‌اعتماد هستند.

خوشبختانه واتس اپ هنوز سیاست‌های جدی پیرامون مسئله حریم شخصی دارد و هیچ‌گاه داده‌های این چنینی را در اختیار برنامه‌های شخص ثالث قرار نمی‌دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم فریب این برنامه‌ها را نخورده و انرژی و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

شما همچنان می‌توانید استوری های واتس اپ و یا وضعیت آنلاین بودن خود را از همه یا برخی مخاطبان خود پنهان کنید. اما فهمیدن اینکه چه کسی از پروفایل واتس اپ شما بازدید کرده، هنوز غیرممکن است.

ارسال نظر