چگونه کاری کنید که مخاطبان شما در واتس اپ متوجه خوانده شدن پیام خود نشوند؟

رسانه کلیک - در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم تا چگونه کاری کنید که مخاطبان شما در واتس اپ متوجه خوانده شدن پیام‌های خود نشوند. 

چگونه کاری کنید که مخاطبان شما در واتس اپ متوجه خوانده شدن پیام خود نشوند؟

واتس اپ که متعلق به شرکت فیس بوک است، یکی از پیام رسان‌های محبوب در دنیاست و مخاطبان زیادی دارد. در واتس اپ زمانی که پیامی را برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید، یک تیک پایین پیام ظاهر می‌شود. زمانی که پیام به دست مخاطب می‌رسد دو تیک پایین پیام ظاهر می‌شود و بعد از اینکه مخاطب آن را مطالعه کرد، این دو تیک آبی رنگ می‌شوند.

در این مطلب ترفندی را آموزش می دهیم تا بتوانید پیام‌هایی که در واتس اپ دریافت کرده اید بخوانید اما طرف مقابل متوجه نشود و این تیک‌ها آبی رنگ نشوند.

برای این کار ابتدا وارد اپلیکیشن واتس اپ شوید و به بخش تنظیمات مراجعه کنید. سپس به بخش Accounts که علامت یک کلید کنار آن است وارد شوید.

اولین گزینه که Privacy نام دارد را انتخاب کنید.

روی کلید شناوری که کنار گزینه Read Receipts قرار دارد کلیک کنید تا از رنگ سبز به رنگ خاکستری تغییر رنگ دهد. با این کار دیگر مخاطبان متوجه خوانده شدن پیام خود نمی‌شوند. البته به این موضوع دقت داشته باشید که با این کار، شما هم نمی توانید متوحه شوید که دیگران پیامتان را خوانده‌اند یا خیر.

مخاطبان شما در واتس اپ

برای اینکه دیگران نتوانند آنلاین بودن شما یا ساعت آخرین بازدید شما از واتس اپ را ببینند، در بخش Privacy وارد بخش Last Seen شوید و گزینه Nobody را انتخاب کنید. در این صورت شما هم نمی توانید ساعت اخرین بازدید مخاطبان خود را ببینید.

مخاطبان شما در واتس اپ

ارسال نظر