کد دستوری رایگان کردن اینترنت شاد برای همراه اول و ایرانسل

مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با فعال کردن کد دستوری رایگان کردن اینترنت شاد، بدون صرف هزینه از امکانات این پیام‌رسان استفاده کنند.

کد دستوری رایگان کردن اینترنت شاد برای همراه اول و ایرانسل

امسال هم سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی و به صورت مجازی آغاز می‌شود و شبکه دانش‌آموزی شاد نقش اصلی را در آموزش دانش‌آموزان بر عهده خواهد داشت.

البته آموزش مجازی در کنار همه فوایدی که می‌تواند در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا داشته باشد -مهم‌ترین فایده‌اش حفظ سلامتی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان و نیز معلمان و مدیران مدارس است-، پس از تجربه‌ای یک ساله هنوز مشکلاتی دارد. عدم دسترسی به اینترنت به ویژه در روستاها و مناطق محروم و برخوردار نبودن برخی دانش‌آموزان از تبلت و گوشی تلفن همراه از جمله بزرگ‌ترین این مشکلات است.

بیشتر بخوانید: شاد رایگان باقی ماند | احتمال ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

با این حال وزارت آموزش و پرورش در همکاری با وزارت ارتباطات و اپراتورهای کشور موفق شد امسال هم استفاده از اپلیکیشن شاد را رایگان نگه دارد تا دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان هزینه کمتری برای این آموزش بپردازند.

همچنین بخوانید: نسخه جدید شاد رونمایی شد | جدول توزیع حضور دانش آموزان در شاد

در ادامه به کد دستوری رایگان کردن شاد در اپراتورهای مختلف و نحوه فعال‌سازیشان می‌پردازیم. با وارد کردن کد فعال‌سازی اینترنت برنامه شاد می‌توانید به صورت رایگان و بدون احتساب هزینه اینترنت از نرم‌افزار شاد آموزش و پرورش استفاده کنید.

https://click.ir/news/%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a7%d8%af/

کد دستوری رایگان کردن اینترنت شاد در همراه اول

ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۳۱ مربع

برای غیرفعال کردن اینترنت شاد در همراه اول از کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۳۲ مربع استفاده کنید.

همچنین با کد دستوری ستاره 100 ستاره 130 مربع می‌توانید استعلام کنید که آیا از اینترنت رایگان شاد برخوردار هستید یا نه.

در نظر داشته باشید که با فعال‌سازی این تعرفه، فقط برنامه شاد روی اینترنت گوشی تلفن همراهتان باز می‌شود. برای استفاده مجدد از دیگر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها باید ابتدا کد غیرفعال‌سازی را وارد کنید تا اینترنت گوشی‌تان به حالت عادی بازگشته و با تعرفه معمولی محاسبه شود.

کد دستوری رایگان کردن اینترنت شاد در ایرانسل

ستاره 400 ستاره 3 مربع

ارسال نظر