آسان ترین روش برای انتقال اطلاعات از اندروید به آی او اس

انتقال کلیه اطلاعات از گوشی اندروید شما به "آیفون" یا "آی پد" تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. دستورالعمل زیر به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

آسان ترین روش برای انتقال اطلاعات از اندروید به آی او اس

کلیک - قبلا عوض کردن گوشی دردسر بسیاری داشت ولی امروزه انتقال اطلاعات موجود روی سیستم عامل "اندروید" به "آیفون" و یا "آی پد" بسیار آسان شده است.

نرم افزار شرکت "اپل" در "Google Play Store "که "Move to IOS" نام دارد این کار را بسیار سریع و آسان کرده است. این برنامه توانایی انتقال تقویم، مخاطبان، پیامک ها، عکس ها و فیلم ها را به گوشی آیفونتان دارد.

این برنامه تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید 4.0 و بالاتر را پشتیبانی می کند و همچنین توانایی انتقال به دستگاه ی آی او اس 9.0 به بالا دارد.

مراحل عملیات:

نرم افزار را روی "آیفونتان" نصب کنید و به صفحه ی "Apps & Data" بروید. در این صفحه گزینه "Move data from Android" را انتخاب کنید. اکنون یک کد ده رقمی به شما نمایش داده می شود.

توجه کنید که اگر شما قبلا مراحل نصب را کامل کرده باشید، دستگاه به شما پیام می دهد که دستگاه خود را پاک نمایید. این کار از طریق رفتن به تنظیمات، لمس گزینه "General" سپس "reset" و نهایتا انتخاب گزینه ی "Erase all content and option" امکان پذیر است.

وای فای گوشی اندرویدتان را روشن نمایید و به اینترنت متصل شوید. سپس به "Google Play Store" بروید و گزینه ی "download the move to IOS app" را انتخاب و برنامه را باز کنید، روی"continue" کلیک کرده، با شرایط استفاده موافقت کرده سپس روی "next" کلیک کنید و کد ده رقمی را از روی گوشی آیفونتان وارد کنید.

نرم افزارهای اندروید روی IOS

به عنوان کاربر اندروید شما باید بتوانید با اپلیکیشن های "گوگل" مانند "Google maps" و یا "Gmail" آشنا باشید. تعداد زیادی از این نوع اپلیکیشن ها برای IOS نیز وجود دارند.

مانند: Google Chrome" ،"Gmail" ،"Google Drive" ،"Google Keep" ،"Google Search" ،"Google Calendar" ،"Google Maps" ،" Google Photos" YouTube" ،"Google Play Music" ،" Google Play Books"،Google Play Movies" و برنامه های بیش تر.

به طور دقیق تر شرکت گوگل 62 برنامه برای IOS تولید نموده است.

با مشکلی مواجه هستید؟

با اینکه این روش انتقال از آندروید به آی او اس ساده است یک روشن اینترنتی ایمن هم وجود دارد. شرکت اپل یک "سرویس نصب شخصی رایگان" برای آیفون و آی پد ارائه کرده است که این سرویس در " Apple Store" موجود است.

منبع: cnet.com

ارسال نظر