آموزش آپدیت دسته DualSense پلی استیشن 5 با کامپیوتر

سونی به تازگی قابلیتی در اختیار کاربرانش قرار داده که بدون نیاز به دستگاه PS5 می توان دسته کنسول پلی استیشن 5 را بروزرسانی کرد. در ادامه مراحل آموزش آپدیت دسته DualSense پلی استیشن 5 با کامپیوتر را مشاهده می کنید. 

آموزش آپدیت دسته DualSense پلی استیشن 5 با کامپیوتر

اگر از کنترلر PS5 DualSense در رایانه شخصی استفاده می کنید، اکنون می توانید دسته هوشمند سونی را به روز کنید حتی اگر کنسول پلی استیشن 5 ندارید. سونی یک بروزرسانی سیستم عامل جدید را برای کنترلر DualSense منتشر کرده است که روی رایانه های شخصی ویندوز 10 (64 بیتی) یا ویندوز 11 کار می کند. برای استفاده از برنامه به 10 مگابایت یا بیشتر فضا و وضوح صفحه نمایش 1024 x 768 یا بالاتر نیاز دارید. از آنجایی که کنترلر DualSense نمی تواند به صورت بی سیم به روز شود، به یک پورت USB رایگان نیز نیاز دارید. به روز رسانی کنترلر PS5 DualSense بسیار ساده است. به سادگی «به روز رسانی سیستم عامل برای کنترلر بی سیم DualSense» را از وب سایت سونی دانلود کنید و مراحل زیر را دنبال کنید.

سیستم و سخت افزار مورد نیاز برای بروزرسانی دسته PS5 با کامپیوتر

* ویندوز 10 شصت و چهار بیتی یا ویندوز 11

* دسته PS5 بی سیم DuealSense

*کابلUSB

مراحل بروزرسانی دسته PS5 DualSense از طریق کامپیوتر

  1. برنامه به روز رسانی سیستم عامل را دانلود کنید و آن را در دسکتاپ یا مکان دیگری ذخیره کنید
  1. فایل نصب را اجرا کنید و دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب برنامه دنبال کنید. ممکن است از شما خواسته شود که نرم افزار اضافی را برای اجرای برنامه دانلود کنید، اما فقط دستور را دنبال کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید.
  3. کنترلر DualSense خود را با استفاده از کابل USB-C به USB-A یا کابل USB-C به USB-C به رایانه شخصی خود متصل کنید و دستورالعمل های روی صفحه را برای شروع به روز رسانی دنبال کنید.
  4. کامپیوتر خود را خاموش نکنید یا کابل USB را در طول فرآیند به روز رسانی جدا نکنید.
  5. هنگامی که به روز رسانی کامل شد، یک پیام ظاهر می شود. روی "OK" کلیک کنید تا فرآیند به پایان برسد. اگر قبلاً برنامه به‌روزرسانی سیستم‌افزار را نصب کرده‌اید، می‌توانید دفعه بعد که می‌خواهید یک کنترلر DualSense را به‌روزرسانی کنید، مستقیماً به مرحله 3 بروید.

شایان ذکر است که می‌توانید هر بار فقط یک کنترلر DualSense را به‌روزرسانی کنید و سونی توصیه می‌کند همیشه به‌محض انتشار آخرین به‌روزرسانی را برای کنترلرهای خود نصب کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید کنترل کننده خود را در معرض خطرات امنیتی قرار دهید و عملکرد ممکن است تحت تأثیر منفی قرار گیرد.

ارسال نظر