آموزش استفاده از بک گراند مجازی در گوگل میت

رسانه کلیک – در این مطلب نحوه استفاده از بک گراند مجازی در برنامه گوگل میت را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش استفاده از بک گراند مجازی در گوگل میت

همانطور که می دانید گوگل میت یک سرویس محبوب و پرطرفدار برای برگزاری ویدیو کنفرانس است که برای جلب رضایت کاربران، گزینه ها و امکانات متعددی را در اختیار آنان می گذارد. بک گراند مجازی یکی از این ویژگی های جذاب و کارآمد است. افراد بسیاری تا کنون از این ویژگی استقبال کرده و اظهار داشته اند که استفاده از آن موجب بهبود کیفیت کنفرانس های کاری می شود. به همین خاطر ما نیز تصمیم گرفته ایم تا نحوه استفاده از بک گراند مجازی در برنامه گوگل میت را به شما آموزش دهیم. توجه داشته باشید که این قابلیت فعلا تنها روی نسخه وب عرضه شده است.

نحوه استفاده بک گراند مجازی در گوگل میت

ابتدا برنامه گوگل میت را روی یک مرورگر مانند کروم اجرا کنید. سپس به یک جلسه ملحق شده و یا خودتان جلسه را آغاز کنید.

روی آیکون منو (سه نقطه) واقع در گوشه سمت راست صفحه ضربه بزنید.

حال گزینه Change Background را انتخاب کنید.

منوی بک گراند در سمت راست تصویر برای شما ظاهر می شود. با استفاده از گزینه هایی که در شکل زیر می بینید، می توانید تصویر پس زمینه خود را تار کنید تا جزییات آن قابل مشاهده نباشد.

تصاویر مختلفی به صورت پیشفرض در این منو وجود دارند که برای انتخاب و تنظیم آن ها به عنوان عکس بک گراند، کافی است روی آن ها کلیک کنید.

اما اگر مایل به استفاده از تصاویر موجود روی گالری هستید، روی آیکون + ضربه بزنید.

در این مرحله پنجره مدیریت فایل برای شما به نمایش در می آید. به آدرس تصویر مورد نظر رفته و روی آن کلیک کنید. بهتر است تصاویر از نوع JPG یا PNG و دارای رزولوشن 1080×1920 باشند.

به همین سادگی تصویر دلخواه شما به عنوان بک گراند مجازی انتخاب می شود. روی آیکون X در بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات ثبت شوند.

همانطور که ملاحظه کردید، تنها با زدن چند کلیک ساده می توان از قابلیت بک گراند مجازی در Google Mate را به کار انداخت. این ویژگی در برنامه زوم نیز وجود دارد ( نحوه استفاده از بک گراند مجازی در اپلیکیشن زوم ).

ارسال نظر