آموزش بازی pes 2020 + نکات مهم برای برنده شدن

رسانه کلیک - در این مطلب به آموزش بازی pes 2020 می‌پردازیم و نکات مهمی که برای برنده شدن در این بازی به شما کمک می‌کنند را بررسی می‌کنیم. 

آموزش بازی pes 2020 + نکات مهم برای برنده شدن

pes 2020 نسبت به نسخه‌های قدیمی خود تغییرات محسوس و زیادی داشته است و از نوآوری‌های زیادی در ‌آن استفاده شده است. در این مطلب به آموزش بازی pes 2020 می‌پردازیم و نکات مهمی که برای برنده شدن در این بازی به شما کمک می‌کنند را بررسی می‌کنیم.

آموزش بازی pes 2020

۱- استفاده از زاویه دوربین استادیوم

زاویه دوربین جدیدی به این بازی اضافه شده است که زاویه استادیوم نام دارد و به‌صورت پیش‌فرض برای شما انتخاب شده است. شاید ابتدا این زاویه برایتان غریبه باشد؛ اما کمک زیادی به برنده شدن شما می‌کند. این زاویه دوربین میدان دید شما از زمین را بیشتر می‌کند.

۲- پرهیز از انجام کارهای غیر‌طبیعی

هوش مصنوعی pes 2020 پیشرفت زیادی داشته است و خطاهای شما را تشخیص می‌دهد؛ به همین دلیل باید از انجام کارهای غیر واقعی و غیر ‌طبیعی پرهیز کنید. در نسخه‌های قدیمی می‌توانستید هر کاری که دوست دارید انجام دهید و هیچ اتفاق ناگواری برایتان پیش نمی‌آمد؛ اما در این نسخه باید مانند بازی در یک فوتبال واقعی تصمیم‌گیری کنید و به پاس‌ها و شوت‌های خود دقت زیادی داشته باشید.

۳- استفاده از قابلیت Super Cancel

قابلیت Super Cancel به شما کمک می‌کند تا تصمیمات لحظه‌ای بگیرید و کنترل و عملکرد بهتری در بازی داشته باشید. با فشردن کلیدهای R1/RB و R2/RT بازیکن شما کاری که مشغول انجام آن است را به‌سرعت ترک می‌کند و دستور بعدی را اجرا می‌کند.

۴- در نظر گرفتن ویژگی‌های بازیکنان

یکی از مهم‌ترین نکات در آموزش بازی pes 2020 در نظر گرفتن ویژگی بازیکنان است. در این بازی روی ویژگی‌های انفرادی بازیکنان کار شده است و برای عملکرد بهتر باید به این نقاط قوت و ضعف و قابلیت‌های بازیکن خود توجه داشته باشید و سبک بازی خود ر ابر اساس این موارد انتخاب کنید.

ارسال نظر