آموزش ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲

بخش Ultimate Team سری فیفا از محبوبیت بالایی برخوردار است. گیمرها ساعت‌ها مشغول ساخت ترکیب و بازی کردن با رقبا هستند. آشنایی با ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲ می‌تواند در ساخت یک تیم قدرتمند به گیمرها کمک بسزایی کند.

آموزش ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲

ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲

مجموعه بازی‌های فیفا یک بخش بسیار محبوب و جذاب دارد. گیمرها در بخش FIFA Ulitmate Team تیم خود را بر اساس کارت بازیکنان می‌سازند. سپس وارد رقابت‌ها و چالش‌های مختلفی می‌شوند تا بتوانند سطح خود را افزایش دهند.

در کنار جمع‌آوری کارت بازیکنان، گیمرها باید به نحوه چینش ترکیب تیم، شیمی و خرید پک بازیکنان نیز توجه کنند. در واقع شیمی یا Chemistry بازیکنان کلیدی‌ترین مکانیزم برای استفاده از آنها در ترکیب تیم است. برای برنده شدن در FUT فیفا ۲۲، باید به یکسری نکات مهم توجه کرد.

ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲ به گیمرها کمک می‌کنند تا شناخت بهتری به این بخش داشته باشند. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که تازه با این بخش آشنا شده‌اید، این نکات می‌تواند به شما کمک بسزایی کند.

آلتیمیت تیم فیفا ۲۲ جزئیات کارت‌ بازیکنان بسیار مهم هستند

با جزئیات کارت‌‌ بازیکنان را آشنا شوید

کارت بازیکنان ارکان اصلی بخش آلتیمیت تیم محسوب می‌شود. هر بازیکن فوتبال دارای سه کارت برنز، نقره‌ای و طلایی است. در طول فصل لیگ‌های معتبر فوتبال،‌ بازیکنانی که عملکرد خوبی داشته باشند، ارزش کارت‌های آنها افزایش پیدا می‌کند.

این کارت‌ها در حالت‌های Team of the Week و Ones to Watch قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، کیلیان امباپه در یک هفته از مسابقات لیگ ۱ فرانسه، یک گل و یک پاس گل در بازی ثبت می‌کند. کارت این بازیکن در قسمت برترین بازیکنان هفته قرار می‌گیرد. بنابراین، ارزش کارت و قدرت بازیکن افزایش پیدا می‌کند.

برای اینکه شناخت کاملی به کارت‌ها و نحوه استفاده درست از آنها داشته باشید، جزئیات کارت‌های آنها را به خوبی مطالعه کنید. پس از مدتی شناخت کافی به ستارگان فوتبال پیدا خواهید کرد. هر چقدر توانایی هر کارت را بشناسید، بهترین استفاده از آنها را در ترکیب خود خواهید کرد.

SBC فیفا ۲۲ شرکت در چالش‌ها تیم شما را قدرتمند می‌کند

در رویدادها و چالش‌ها شرکت کنید

زمانی که FUT فیفا ۲۲ را شروع می‌کنید، خود بازی تعدادی کارت را در اختیار شما می‌گذارد. این کارت‌ها برای ترکیب اولیه و چند مسابقه کافی است. اما باید به فکر ساخت یک تیم بهتر با کارت‌های قوی‌تر باشید. چون در ادامه به مشکلی جدی خواهید خورد.

بنابراین، به رویدادها و چالش‌های آنلاین فیفا آلتیمیت تیم توجه کنید. چالش‌های Squad Building Challenges یکی از بهترین حالت‌ها برای دریافت پک‌های کارت بازی است. اگر تیم ضعیفی دارید، بدون مشکل وارد بازی شوید.

با فرض اینکه تیم ضعیفی دارید و در مسابقات شرکت نکنید، مسیر پیشرفت تیم خود را مسدود خواهید کرد. شما باید با آزمون و خطا تیم خود را بسازید. با شرکت در مسابقات، ایرادات تیم خود را پیدا می‌کنید. بنابراین، سعی می‌کنید ایرادات تیم را پوشش دهید.

ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲ شیمی تیم و افزایش شانس برنده شدن

به شیمی تیم توجه کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، شیمی تیم کلیدی‌ترین عنصر برای موفقیت تیم است. شما باید ترکیبی بچینید که شیمی بالایی داشته باشد. شیمی یا Chemistry در واقع سطح انرژی و میزان هماهنگی بازیکنان است. مسائلی مثل ملیت، قدرت، تمرین مداوم و پست تخصصی بازیکنان می‌تواند شیمی تیم را افزایش دهد.

ملیت بازیکنان به این معنی است که اگر در خط حمله از بازیکنان هموطن یا همسایه یکدیگر استفاده کنید، شیمی تیم افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال، اگر از کریم بنزما و کیلیان امباپه در خط حمله استفاده کنید، شیمی این پست بالا می‌رود و امکان موفقیت تیم بیشتر می‌شود.

به مرور با جمع‌آوری کارت‌های بیشتر و تمرین دادن منظم تیم، با تمام ویژگی‌های Chemistry سیستم خود آشنا خواهید شد. بنابراین، یک تیم سرحال با شیمی بالا شانس شما در پیروزی در رقابت‌ها را بیش از پیش خواهد کرد.

بهترین ترکیب فیفا ۲۲ انتخاب بازیکنان برای ترکیب تیم

بهترین ترکیب آلتیمیت تیم فیفا ۲۲

چیدن ترکیب مناسب یکی از مهم‌ترین ترفندهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۲ است. متناسب با شرایط بازیکنان، بهترین ترکیب ممکن را بچینید. سیستم‌های مختلف و متنوعی برای چیدن ترکیب وجود دارد. گیمرها حتی می‌توانند ترکیب شخصی‌سازی شده خود را نیز در FUT بسازند.

معمولا گیمرها بیشتر به حمله کردن فکر می‌کنند و یک ترکیب هجومی می‌چینند. اما باید به این نکته توجه کنید که یک تیم خوب باید یک ترکیب متعادل داشته باشد. بنابراین، باید به همه قسمت‌های تیم توجه کنید. در ادامه پراستفاده‌ترین ترکیب‌های FUT را می‌توانید مشاهده کنید:

  • سیستم ۱-۳-۲-۴
  • سیستم ۲-۴-۴
  • سیستم ۲-۴-۴ Holding
  • سیستم ۲-۱-۲-۱-۴ Narrow

برای اینکه بتوانید ترکیب خوبی بچینید، شما می‌توانید آموزش ترکیب چیدن در فیفا ۲۲ را مطالعه کنید. با شناخت سیستم‌های مختلف می‌توانید متناسب با شرایط مسابقات، ترکیب مورد نظر خود را بچینید.

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۲ خرید و فروش بازیکنان بسیار مؤثر است

خرید و فروش کارت‌ها

سکه‌ها در آلتیمیت تیم برای خرید و فروش کارت‌های تعبیه شده است. کارت‌های ضعیف و بلااستفاده خود را در فروشگاه قرار دهید و بفروشید. هر از گاهی به فروشگاه مراجعه کنید و کارت بازیکنان قوی و مناسب تیم خود را خریداری کنید.

سکه‌ها از طریق شرکت در چالش‌ها و رویدادها جمع می‌شوند. اما الکترونیک آرتز سیستم خرید درون برنامه‌ای را برای بازی فراهم کرده است. برخی گیمرها می‌توانند با خرید فیفا پوینت، اقدام به خرید پک‌های بازیکنان کنند.

توصیه می‌شود سمت خرید فیفا پوینت نروید. خرید درون برنامه‌ای طوری برنامه‌ریزی شده است که کارت‌های کمتر و نامناسبی در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. این سیستم باعث می‌شود کاربران دوباره سمت خرید پک بروند و درگیر یک چرخه بیهوده شوند.

ارسال نظر