آموزش تنظیم صدای Siri در آیفون و آیپد

رسانه کلیک - گاهی اوقات صدای دستیار صوتی اپل دچار مشکلاتی می‌شود که خوشبختانه رفع آن‌ها آسان است. در این مطلب، سه روش برای تنظیم صدای Siri را آموزش می‌دهیم.

آموزش تنظیم صدای Siri در آیفون و آیپد

دستیار هوشمند مجازی اپل که با نام Siri معرفی شده است یک ابزار کاربردی است که بسیاری از کاربران اپل از آن برای انجام کارهای مختلفی استفاده می‌کنند. گاهی اوقات صدای Siri دچار مشکلاتی می‌شود که خوشبختانه رفع این مشکلات بسیار ساده و آسان است.

استفاده از فرمان‌های صوتی برای تنظیم صدای Siri

استفاده از فرمان‌های صوتی یکی از ساده‌ترین راه‌های تنظیم صدای سرویس Siri روی گوشی‌های آیفون و آیپد است. برای این کار کافی است دست خود را روی آیکون Siri و یا دکمه Home دستگاه قرار داده و یا از فرمان صوتی Hey Siri استفاده کنید تا امکان استفاده از سرویس Siri برای شما فعال شود. سپس فرمان خود را با عبارتی مثل Change your volume to 75 percent صادر کنید.

تغییر صدای Siri با این فرمان حجم صدای Siri به 75 درصد می‌رسد. شما می‌توانید هر عددی را که خواستید از 1 تا 100 در این فرمان عنوان کنید. حتی می‌توانید از فرمان Speak Louder یا Speak Softer نیز برای زیاد و کم کردن صدای Siri استفاده کنید.

تنظیم صدای Siri با استفاده از دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن برای کم و زیاد کردن صدای Siri استفاده کرد، استفاده از دکمه‌های صدا روی آیفون یا آیپد است. البته گاهی اوقات به دلیل اینکه از این دکمه‌ها برای تنظیم صدای زنگ یا صدای موسیقی در گوشی استفاده می‌شود، تداخل به وجود می‌آید.

تنظیم صدای Siri برای اینکه تنظیمات درست و صحیح را انجام دهید می‌توانید ابتدا Siri را فعال کنید و سپس از دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا در گوشی استفاده کنید.

تنظیم صدای Siri از طریق بخش تنظیمات یا Control Center

روش سمی که برای تنظیم حجم صدای Siri می‌توانید از آن استفاده کرد، تغییر تنظیمات مربوط به حجم صدا در بخش Control Center است. برای باز کردن این بخش در گوشی‌های آیفون X و یا گوشی‌های مدل جدید‌تر با سیستم‌عامل iOS نسخه 12 به بالا انگشت خود را از بالا گوشه سمت رایت به پایین بکشید. برای گوشی‌های آیفون 8 به قبل یا سیستم‌عامل iOS نسخه 11 به قبل انگشت خود را پایین به بالا روی صفحه نمایش بکشید. با این کار بخش Control Center برای شما باز می‌شود.

حجم صدای Siri از اسلایدر مربوط به حجم صدا برای کم کردن یا زیاد کردن صدای Siri استفاده کنید.

ارسال نظر