آموزش حل مشکلات گیم لوپ | رفع ارورهای Gameloop

شاید شما نیز از آن دسته کاربرانی باشید که گیم لوپ را دانلود و نصب کرده‌اند، اما با مشکلاتی از نظیر تأخیر، لودینگ تا 98 درصد و خطا در بارگذاری موتور گیم روبرو شده‌اند. برای حل تمام مشکلات گیم لوپ با کلیک همراه باشید.

آموزش حل مشکلات گیم لوپ | رفع ارورهای Gameloop

آموزش حل مشکلات گیم لوپ

گیم لوپ که توسط شرکت Tencent ارائه شده است، یکی از محبوب‌ترین و قوی‌ترین شبیه‌سازهای بازی‌های موبایل برای رایانه‌های شخصی است. این نرم‌افزار که توسط سازنده بازی پابجی موبایل توسعه داده شده است، به گیمرهایی که در کامپیوتر شخصی بازی می‌کنند امکان اجرای بازی‌های محبوبی چون PUBG Mobile، Call of Duty Mobile، Clash of Clans و League of Legends: Wild Rift را می‌دهد.

کاربران در هنگام استفاده از این پلتفرم شبیه‌ساز با مشکلات و ارورهای زیادی مواجه شده‌اند. در این مطلب روش حل مشکلات رایج گیم لوپ را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

حل مشکل لگ (تأخیر)

برای حل این مشکل، روی آیکون گیم لوپ راست کلیک کرده و گزینه Open File Location را انتخاب کنید. سپس در پوشه‌ای که برایتان باز شده برنامه AppMarket.exe را بیابید و با کلیک راست گزینه Properties را انتخاب کنید. در این صفحه گزینه Compatibility و سپس Window 8 را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید و OK را بزنید.

حل مشکل لگ (تأخیر) حل مشکل لگ (تأخیر) در گیم لوپ

در مرحله بعد، پس از اجرای نرم‌افزار گیم لوپ، از منوی سه خط بالای صفحه، در بخش Rendering، گزینه +OpenGL و برای Anti-aliasing گزینه Close را انتخاب کنید.

حل مشکل لگ (تأخیر) حل مشکل لگ (تأخیر) در گیم لوپ

حل مشکل نصب تا 98 درصد

یکی از شایع‌ترین مشکلات کاربران گیم لوپ، گیر کردن نصب بازی‌ها در 98 درصد است. برای رفع این مورد ابتدا باید گیم لوپ را بسته و مجددا باز کنید. اگر مشکل حل نشد، این نرم‌افزار حذف کنید و دوباره نصب کنید. توجه داشته باشید که فایل نصبی بازی‌های دانلود شده پس از حذف گیم لوپ در سیستم شما باقی خواهند ماند و با انتخاب Download مجددا نصب می‌شوند.

اگر راهکارهای بالا نیز مشکلتان را رفع نکرد، باید به پوشه temp درایو حاوی گیم لوپ رفته و تمامی فایل‌های داخل پوشه‌ی MobileGamePCShared را حذف کنید و سپس بازی را نیز از گیم لوپ Uninstall کنید و دوباره دانلود کنید.

حل مشکل لود شدن تا 98 درصد

یکی از دیگر مشکلاتی که کاربران آن را گزارش داده‌اند، گیر کردن اجرای بازی در 98 درصد است. برای رفع این مشکل، ابتدا از سه خط بالای صفحه وارد منوی گیم لوپ شوید و سپس در بخش Engine، گزینه‌های OpenGL و DirectX را امتحان کنید.

حل مشکل لود شدن تا 98 درصد حل مشکل لود شدن تا 98 درصد در گیم لوپ

پس از انتخاب هر گزینه، برای امتحان رفع شدن مشکل، حتما گیم لوپ را ببندید و دوباره باز کنید. اگر مشکل با این روش حل نشد، درایور کارت گرافیک خود را حذف کنید و آخرین نسخه را نصب کنید.

حل مشکل Failed to start the engine

شاید رایج‌ترین مشکل گیم لوپ، خطا در اجرای موتور بازی یا Failed to start the engine باشد. برای حل این مشکل 3 راهکار اصلی وجود دارد که معمولا مشکل را برای کاربران رفع می‌کنند.

حل مشکل Failed to start the engine حل مشکل Failed to start the engine در گیم لوپ

راهکار اول: گیم لوپ را ببندید و دوباره باز کنید.

راهکار دوم: سیستم خود را ریستارت کنید و سپس گیم لوپ را اجرا کنید.

راهکار سوم: وارد پوشه Temp نرم‌افزار گیم لوپ شوید و نرم‌افزار AndroidEmulator را اجرا کنید.

حل مشکل کیبورد در گیم لوپ

برای حل مشکلات کیبورد گیم لوپ پس از اجرای بازی از بخش تنظیمات گزینه Control و سپس Customize را انتخاب کنید. پس از آن گزینه Reset and Save را انتخاب کنید. سپس مشکل کیبورد در بازی مورد نظر حل شده و می‌توانید از آن لذت ببرید.

امیدواریم آموزش رفع خطاهای گیم لوپ برایتان مفید واقع شود. بی‌صبرانه منتظر شنیدن سوالات، پیشنهادات و نظرات شما عزیزان هستیم.

ارسال نظر