آموزش دنبال کردن تغییرات یک ارائه در پاورپوینت

رسانه کلیک – در این مطلب به شما آموزش می دهیم تا با انجام چند مرحله ساده، تغییرات ایجاد شده در اسلایدهای یک ارائه در برنامه پاورپوینت را مشاهده کنید.

آموزش دنبال کردن تغییرات یک ارائه در پاورپوینت

همانطور که می دانید با اشتراک در مایکروسافت 365 می توانید فایل های پاورپوینتی خود را در لحظه ارائه کنید. با این حال برخی افراد تمایل دارند تا کارها را به صورت مستقل انجام داده و تغییرات و بازنگری ها را بعدا اعمال کنند. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد تا تغییرات ایجاد شده در یک ارائه را به صورت مرحله به مرحله دنبال کنید.

برای مشاهده روند تغییرات، ابتدا باید موارد زیر را تهیه کرده باشید:

  • یک کپی از فایل اصلی (Source File)
  • یک کپی از فایل بازنگری شده (reviewed File)

پس از تهیه موارد فوق، فایل بازنگری شده را باز کنید و سپس به تب Review بروید. حال از قسمت Compare روی گزینه Compare ضربه بزنید.

مطابق شکل زیر، فایل اصلی که حاوی متون دست نخورده است را انتخاب نموده و روی گزینه Merge کلیک کنید.

حال پنل Revisions در سمت راست پنجره پاورپوینت به نمایش در می آید. این پنل شامل جزییات تغییراتی است که بین فایل ارائه اصلی و ویرایش شده به وجود آمده است. اگر هیچگونه ویرایشی روی اسلاید صورت نگرفته باشد، پاور پوینت پیام مربوطه را در پنل Revisions به شما نشان می دهد.

اما اگر از قبل تغییراتی را در اسلاید اعمال کرده باشید، جزییات آن در کادر Slide Changes (در پنل Revisions) به نمایش در می آید.

با کلیک روی خطوط ظاهر شده، یک کادر جداگانه که حاوی کلیه تغییرات به وجود آمده روی اسلاید است، روی صفحه نشان داده می شود.

در اینجا می توانید مشاهده کنید که کدام تغییرات توسط چه افرادی به وجود آمده اند. همچنین قادر خواهید بود تا در صورت تمایل، محتوای اصلی را نگه داشته و یا مطابق شکل زیر، با چک کردن مربع های کوچک کنار هر تغییر، آن را به اسلاید اعمال کنید.

توجه داشته باشید که با زدن گزینه All Changes to Content Placeholder 2 محتوا به حالت اصلی باز می گردد.

مراحل فوق را برای تمامی اسلایدهای ارائه در پاورپوبنت انجام دهید.

ارسال نظر