آموزش روش ذخیره ویدیوهای یوتیوب

رسانه کلیک - اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که می‌خواهید ویدیوها و یا فیلم‌هایی که روی یوتیوب قرار می‌گیرند را ذخیره کنید، یک روش ساده و آسان برای ذخیره ویدیوهای یوتیوب وجود دارد.

آموزش روش ذخیره ویدیوهای یوتیوب

در این مطلب قصد داریم تا نحوه ذخیره فیلم‌ها ویدیوهایی که رد شبکه یوتیوب قرار داده می‌شوند را آموزش دهیم. در ویدیوهای یوتیوب به جای اینکه از کلمه Record برای ذخیره آن‌ها استفاده شده باشد، یوتیوب ویدیوها و فیلم‌هایی را که در کتابخانه پروفایل شما قرار داده می‌شود ذخیره می‌کند. یعنی برای اینکه بتوانید ویدیوها را ضبط کنید باید آن‌ها را به کتابخانه حساب کاربری خود اضافه کنید.

ذخیره ویدیوها در یوتیوب با استفاده از اپلیکیشن موبایل

برای ذخیره ویدیوها در اپلیکیشن موبایلی یوتیوب در گوشی‌های آیفون، آی پد و اندروید ابتدا روی آیکون جستجو که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

ذخیره ویدیوهای یوتیوب در نوار جستجوی نمایش داده شده شما می‌توانید ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. برای این کار نام ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ذخیره ویدیوهای یوتیوب مثلاً عبارت How I met your mother را تایپ کنید و تا ویدیوهای مناظر با آن برای شما نمایش داده شود. روی آیکون + کلیک کنید تا ویدیو به کتابخانه شما اضافه شود.

ذخیره ویدیوهای یوتیوب برای اینکه بتوانید محتوای فیلم را مشاهده کنید روی فیلم کلیک کنید. وقتی ویدیو را به کتابخانه خود اضافه کردید، علامت + تبدیل به یک علامت check mark می‌شود.

ذخیره ویدیوهای یوتیوب ضبط ویدیو فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن تحت وب

روند اضافه کردن ویدیوها و فیلم‌ها به کتابخانه پروفایل در خیلی شبیه به روند افزودن آن‌ها به کتابخانه پروفایل کاربری از طریق اپلیکیشن موبایل یوتیوب است. برای این کار ابتدا وب‌سایت یوتیوب را باز کنید و سپس روی آیکون جستجو که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

ویدیوها و یا فیلم‌ در نوار باز شده نام ویدیو یا فیلمی که می‌خواهید را تایپ کنید. در این صفحه شما می‌توانید ویدیوها را بر اساس دسته بندی آن‌ها جستجو کنید.

ویدیوها و یا فیلم‌ در فهرست نمایش داده شده روی فیلم مورد نظر خود کلیک کنید.

ویدیوها و یا فیلم‌ یک پنجره برای شما نمایش داده می‌شود که همه بخش‌ها و قسمت‌های فیلم که روی یوتیوب قرار داده شده است برای شما نمایش داده می‌شود. روی علامت + کلیک کنید تا فیلم به کتابخانه حساب کاربری شما اضافه شود.

ویدیوها و یا فیلم‌ به همین راحتی شما فیلم را به کتابخانه خود اضافه کردید و در نتیجه فیلم مورد نظر شما ضبط می‌شود.

ارسال نظر