آموزش روش ست کردن اپل واچ روی آیفون جدید

رسانه کلیک - معمولا ست کردن و استفاده از  اپل واچ روی آیفون جدید کار آسانی نیست؛ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه ست کردن اپل واچ روی آیفون جدید را به شما آموزش دهیم.

آموزش روش ست کردن اپل واچ روی آیفون جدید

خریدن گوشی آیفون جدید بسیار هیجان‌انگیز است اما ست کردن اپل واچ روی گوشی آیفون جدید کار نسبتاً زمان‌بر و دشواری است.

ست کردن اپل واچ روی آیفون جدید در صورتی که هنوز گوشی آیفون قدیمی خود را دارید

اگر گوشی آیفون قیمی خود را دارید و می‌خواهید از اپل واچ خود که روی این گوشی آیفون ست شده است، روی گوشی آیفون جدیدی خود استفاده کنید، کارتان بسیار راحت است. فقط قبل از اینکه بخواهید از اپل واچ خود روی گوشی آیفون جدید استفاده کنید، حتماً سیستم‌عامل روی گوشی و اپل واچ خود را به روز رسانی کنید.

بعد از به روز رسانی نرم‌افزارهای روی گوشی و اپل واچ، باید از اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌های سلامت روی گوشی و اپل واچ خود یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید. برای این کار ابتدا اپلیکیشن Setting را باز کنید. روی نام خود کلیک کنید و سپس گزینه iCloud را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که Health باید فعال باشد. برای اینکه همه این مراحل به درستی اجرا شود باید حتماً گوشی شما از طریق وای‌فای و یا دیتا خط موبایلتان به اینترنت وصل باشد.

ست کردن اپل واچ بعد از انجام کارهایی که در مرحله قبل توضیح داده شد، باید اتصال اپل واچ خود را از گوشی آیفون قدیمی خود قطع کنید. برای این کار ابتدا اپلیکیشن Apple Watch را روی گوشی آیفون خود باز کنید و گزینه My Watch را انتخاب کنید. روی گزینه All Watches که در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. روی آیکون i کلیک کنید و گزینه Unpair Apple Watch را انتخاب کنید.

ست کردن اپل واچ در حالت عادی اگر اپل واچ خود را که اتصال آن را از آیفون قدیمی خود قطع کرده‌اید نزدیک گوشی آیفون جدید خود قرار دهید، روی صفحه پیامی مبنی بر اینکه آیا تمایل به اتصال اپل واچ به گوشی جدید دارید، نمایش داده می‌شود. اگر این پیام برای شما نمایش داده نشد ابتدا اپلیکیشن Watch را روی گوشی خود باز کنید و سپس در صفحه باز شده روی گزینه Start Pairing کلیک کنید و گزینه Set Up for Myself را انتخاب کنید.

ست کردن اپل واچ ست کردن اپل واچ روی گوشی آیفون جدید در صورتی که گوشی قدیمی آیفون وجود ندارد

اگر گوشی آیفون قدیمی خود را فروخته‌اید و یا به هر دلیلی آن را ندارید، می‌توانید برای ست کردن اپل واچ و گوشی آیفون جدید خود از روش زیر استفاده کنید.

ابتدا اپلیکیشن Setting را روی اپل واچ خود باز کنید. روی گزینه General کلیک کنید و سپس گزینه Reaset را انتخاب کنید. در صفحه باز شده روی گزینه Erase All Content and Setting کلیک کنید. اگر روی اپل واچ خود رمز عبور داشته باشید باید رمز عبور خود را در این مرحله وارد کنید.

گوشی آیفون به محض ریست شدن ساعت، می‌توانید آن را روی گوشی آیفون جدید خود ست کنید. برای این کار اپلیکیشن Watch را روی گوشی خود باز کنید و مراحل ست کردن را به ترتیب با انتخاب گزینه Start Pairing و انتخاب گزینه Set Up for Myself در صفحه بعدی طی کنید. گوشی آیفون خود را روی اپل واچ به نحوی قرار دهید که بتواند انیمیشن نمایش داده شده روی صفحه را اسکن کند.

گوشی آیفون وقتی اسکن انیمیشن به پایان رسید باید مراحل بعدی روی صفحه‌نمایش اپل واچ و گوشی تلفن نمایش داده می‌شود. شما در این مرحله می‌توانید اطلاعاتی را که از آن‌ها روی اپل واچ خود نسخه پشتیبان ایجاد کرده‌اید را یکی‌یکی طی کنید.

توجه داشته باشید که سیستم‌عامل روی گوشی و اپل واچ شما باید حتماً به روز رسانی شده باشند. اگر به روز رسانی نشده باشند نمی‌توانید به داده‌های قبلی خود که از آن‌ها نسخه پشتیبان ایجاد کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

ارسال نظر