آموزش ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام با ربات Vote

رسانه کلیک - در این مطلب روش ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام با ربات Vote را آموزش می‌دهیم. 

آموزش ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام با ربات Vote

استفاده از پست‌های نظرسنجی در کانال تلگرامی یک ابزار مناسب برای ارتباط با مخاطبان و تصمیم‌گیری است. برای مثال اگر برای کسب‌وکار خود در تلگرام کانالی ایجاد کرده‌اید و مشتریان شما در آن حضور دارند، می‌توانید با انتشار یک نظرسنجی، محصول جدید خود را مطایق با نیاز آن‌ها بسازید و به این صورت موفقیت بیشتری کسب کنید.

در این مطلب روش ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام با ربات Vote را آموزش می‌دهیم.

ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام با ربات Vote

با استفاده از ربات Vote می‌توانید به‌راحتی نظرسنجی برای کانال تلگرامی خود ایجاد کنید. برای شروع ابتدا عبارت Vote@ را در صفحه چت با دوستان خود یا صفحه Saved Message خود بنویسید و آن را ارسال کنید تا رنگ آن آبی شود. سپس روی این عبارت ضربه بزنید تا وارد ربات شوید.

البته می‌توانید روی این لینک کلیک کنید و به‌طور مستقیم وارد این ربات شوید. وقتی وارد صفحه این ربات شدید روی عبارت Start کلیک کنید.

 ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام

در این مرحله از شما سوال می‌کند که این نظرسنجی عمومی است یا خیر. روی عبارت Public ضربه بزنید.

در این مرحله باید سوال موردنظر خود برای نظرسنجی را تایپ کنید و دکمه ارسال را فشار دهید.

 ساخت نظرسنجی در کانال تلگرام

سپس باید گزینه‌های این نظرسنجی را به ترتیب تایپ کنید و ارسال کنید. یعنی ابتدا گزینه اول را بنویسید و ارسال کنید. سپس گزینه‌های بعدی را جداگانه ارسال کنید. بعد از اینکه همه گزینه‌ها را نوشتید روی عبارت Done/ در صفحه کلید کلیک کنید.

به همین سادگی نظرسنجی موردنظر شما ایجاد شده است و برایتان نمایش داده می‌شود. برای انتشار نظرسنجی روی عبارت Publish Poll کلیک کنید. اکنون لیست کانال ها و چت‌های شما نمایش داده می‌شود و باید کانال موردنظر خود را انتخاب کنید.

بعد از انتشار این نظرسنجی، نظرات کاربران برای شما به صورت درصد نمایش داده می‌شود.

ارسال نظر