آموزش غیرفعال کردن قابلیت لرزش گوشی در آیفون

رسانه کلیک - اگر نسبت به لرزش گوشی خود حساسیت دارید، به روش زیر می‌توانید قابلیت لرزش گوشی در آیفون را برای بخش‌های مختلف غیر‌فعال کنید. 

آموزش غیرفعال کردن قابلیت لرزش گوشی در آیفون

برخی از افراد به خصوص نسبت به قابلیت لرزش یا همان Vibration گوشی خود حساسیت زیادی دارند. به لطف قابلیت‌های زیادی که روی گوشی‌های تلفن همراه برای تنظیم حالت‌های مختلف آن‌ها در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، شما می‌توانید قابلیت لرزش گوشی را در همه موارد غیرفعال کنید. این امکان روی گوشی‌های آیفون نیز برای کاربران ایجاد شده است.

در گوشی‌های آیفون هم مثل سایر گوشی‌های هوشمند امکان غیرفعال کردن حالت لرزش گوشی برای کاربران ایجاد شده است.

برای غیرفعال کردن قابلیت لرزش گوشی در گوشی‌های آیفون ابتدا باید اپلیکیشن Setting را روی گوشی خود باز کنید و سپس وارد بخش Sound & Haptics بشوید. در این قسمت شما می‌توانید انتخاب کنید که گوشی آیفون شما در هنگام زنگ زدن لرزش هم داشته باشد یا اینکه در حالت بی صدا گوشی شما بلرزد. اگر این گزینه‌ها را غیرفعال کنید، ممکن است همچنان گوشی شما زمانی که تماس‌های ضروری دریافت می‌کنید، بلرزد.

خوشبختانه امکان غیرفعال کردن قابلیت لرزش در هنگام تماس‌های ضروری در گوشی‌های آیفون وجود دارد. فقط توجه داشته باشید که اگر ین قابلیت را در گوشی خود غیرفعال کنید، در زمان دریافت پیغام‌ها و یا تماس‌های ضروری گوشی ما نمی‌لرزد.

غیرفعال کردن قابلیت لرزش گوشی در آیفون

برای غیرفعال کردن قابلیت لرزش گوشی ابتدا اپلیکیشن Setting را روش گوشی خود باز کنید.

قابلیت لرزش گوشی در آیفون در صفحه باز شده بخش Accessibility را پیدا کنید.

قابلیت لرزش گوشی در آیفون در قسمت accessibility گزینه Touch را انتخاب کنید.

قابلیت لرزش گوشی در آیفون در بخش تنظیمات Touch صفحه را به پایین بکشید و سپس گزینه Vibration را غیرفعال کنید.

قابلیت لرزش گوشی در آیفون با انجام این کارها گوشی شما دیگر نمی‌لرزد. برای اینکه بخواهید قابلیت لرزش گوشی فعال شود کافی است در اپلیکیشن Setting بخش Touch گزینه Vibration را فعال کنید.

ارسال نظر