آموزش فارسی کردن Waze | چگونه به زبان فارسی مسیریابی کنیم؟

کاربران ایرانی برای استفاده از امکانات Waze نیاز دارند زبان آن را فارسی کنند. اما چگونه زبان این اپلیکیشن را تغییر دهیم؟ با کلیک و آموزش نحوه فارسی کردن Waze همراه باشید.

آموزش فارسی کردن Waze | چگونه به زبان فارسی مسیریابی کنیم؟

فارسی کردن Waze برای مسیریابی

اپلیکیشن Waze جزو برترین برنامه‌های مسیریابی گوشی‌های موبایل است. امکانات فراوان مسیریابی و هوش مصنوعی این برنامه برای موقعیت‌یابی توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند. یکی مزیت‌های ویز، پشتیبانی از زبان‌های مختلف از جمله فارسی است.

جالب است بدانید، Waze از مسیریاب صوتی فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود کاربران فارسی زبان به راحتی مسیریابی کنند و خود را به مقصد برسانند. برای فارسی کردن Waze باید تنظیماتی را در داخل اپلیکیشن انجام دهید.

اپلیکیشن مسیریابی Waze اپلیکیشن مسیریابی Waze

چگونه ویز را فارسی کنیم؟

برای فارسی سازی اپلیکیشن Waze ابتدا این برنامه را باز کنید. سپس در منوی سمت چپ، بخش Settings را که در بالای صفحه است را انتخاب کنید. در تنظیمات Waze، روی گزینه General کلیک کنید. این بخش مربوط به تنظیمات عمومی اپلیکیشن Waze است.

فارسی سازی اپلیکیشن Waze فارسی سازی اپلیکیشن Waze

در بخش General، گزینه Language را انتخاب کنید. در این صفحه، زبان «پارسی» را پیدا و روی آن کلیک کنید. اپلیکیشن Waze را یک دور کامل ببندید و دوباره باز کنید. حالا تمام منوهای ویز به زبان فارسی تغییر کرده است.

چگونه صدای فارسی ویز را اضافه کنیم؟

برای اضافه کردن دستیار صوتی فارسی به Waze منوی سمت چپ اپلیکیشن را باز کنید. سپس به بخش تنظیمات این برنامه بروید. در بخش Settings، گزینه Voice & Sound را انتخاب کنید. در منوی Voice Directions، روی گزینه Waze Voice کلیک کنید تا بتوانید دستیار صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

صدای فارسی ویز صدای فارسی ویز

در صفحه Waze Voice، راهنمای صوتی «پارسی - ساسان» را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. از اپلیکیشن مسیریابی Waze به طور کامل خارج شوید. پس از ورود به اپلیکیشن، دستیار صوتی به زبان فارسی تغییر کرده است. در طول مسیریابی، تمام راه با صدای فارسی ویز به شما اطلاع داده می‌شود.

ارسال نظر