آموزش فعال‌سازی قابلیت تائید هویت دو مرحله‌ای تلگرام

رسانه کلیک - اپلیکیشن تلگرام دارای قابلیت جدیدی با عنوان تائید هویت دو مرحله‌ای که اخیراً پیام‌رسان واتس‌اپ آن را به قابلیت‌های خود اضافه کرده است. اپلیکیشن‌ تلگرام یکی از امن‌ترین پیام‌رسان‌های معروف است و قابلیت تائید دو مرحله‌ای آن این امنیت را افزایش می‌دهد.

آموزش فعال‌سازی قابلیت تائید هویت دو مرحله‌ای تلگرام

فعال کردن قابلیت تائید هویت دو مرحله‌ای در پیام‌رسان تلگرام

برای استفاده از قابلیت تائید هویت دو مرحله در اپلیکیشن تلگرام باید آن را فعال کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد بخش تنظیمات یا Setting شده و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید. در برگه Security که در بخش Privacy and Security قرار دارد روی گزینه Two-Step Verification کلیک کنید.

تائید هویت دو مرحله‌ای در صفحه باز شده روی گزینه Set Additional Password کلیک کنید. رمز عبور شما می‌تواند شامل اعداد و حروف الفبا باشد.

تائید هویت دو مرحله‌ای بعد از وارد کردن رمز عبور روی آیکون شبیه علامت تیک که در گوشه راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. همین کار را زمانی که رمز عبور را مجدداً وارد کردید انجام دهید.

بعد از تائید رمز عبور از شما خواسته می‌شود تا یک کلمه که برای به خاطر آوردن رمز عبور است انتخاب کنید. بعد از انجام این کار روی علامت تیک که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش داده می‌شود کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام بعد از انجام این کار از شما خواسته می‌شود ایمیلی را که از طریق آن می‌توانید رمز عبور خود را ریکاوری کنید وارد کنید. اگر نخواهید که ایمیل ریکاوری را وارد کنید باید روی گزینه Skip کلیک کنید. اگر ایمیل ریکاوری را وارد کنید تلگرام یک ایمیل برای تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد کرد.

در این مرحله باید ایمیل را باز کرده و روی لینک تائید کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام وقتی این مراحل را طی کردید قابلیت تائید هویت دو مرحله‌ای تلگرام برای شما فعال خواهد شد.از این پس هر باری که بخواهید وارد حساب کاربری تلگرام خود بشوید باید رمز عبور مربوط به تائید هویت دو مرحله‌ای را وارد کنید.

ارسال نظر