آموزش مکالمه تصویری گوگل میتینگ (گروهی و دو نفره)

با شیوع ویروس کرونا استفاده از برنامه‌های مکالمه تصویری گروهی با اهداف آموزشی و انجام کارها از راه دور به یک نیاز اساسی برای مردم جهان تبدیل شده است. یکی از سرویس‌های جدید و تازه نفس در این زمینه گوگل میتینگ (google meeting) است.

آموزش مکالمه تصویری گوگل میتینگ (گروهی و دو نفره)

شرکت گوگل با معرفی برنامه "Google Meet" رقابتی سخت را با اپلیکیشن رقیب خود یعنی "Zoom" آغاز کرده است. با استفاده از این سرویس‌های ارتباط تصویری گروهی شما می‌توانید کنفرانس‌های متعددی را بصورت برخط برگزار کنید.

از طریق گوگل میتینگ شما می‌توانید تنها با ساخت یک حساب کاربری رایگان اقدام به انجام مکالمات ویدیویی گروهی ۶۰ دقیقه‌ای با دانش‌آموزان، همکاران و... کنید. البته به گفته گوگل این محدودیت زمانی از ابتدای ماه اکتبر برداشته خواهد شد. اما چطور می‌توانیم از این برنامه استفاده کنیم؟

آموزش مکالمه تصویری گوگل میتینگ

آموزش مکالمه تصویری گوگل میتینگ

اگر از یک گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید یا آی‌اواس استفاده می‌کنید لازم است ابتدا برنامه گوگل میتینگ را روی دستگاه خود نصب کنید:

" دانلود نسخه اندروید Google Meet "

" دانلود نسخه آی‌او‌اس Google Meet "

اما اگر قصد دارید با لپتاپ خود مکالمه‌ای را آغاز کنید از طریق این لینک وارد حساب خود شده و وارد اتاق گفتگو مورد نظر شوید.

پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری گوگل شما می‌توانید اولین مکالمه گروهی خود را از طریق گزینه"Start new meeting" یا ورود کد دعوت خود انجام دهید.

لازم به ذکر است کاربران می‌توانند در حین تماس دوستان خود را به مکالمه اضافه کنند تا دیگر افراد نیز بتوانند بدون نیاز به لینک دعوت وارد اتاق گفتگو تصویری شوند.

آموزش مکالمه تصویری گوگل میتینگ

البته اگر به دنبال یک برنامه مکالمه صوتی یا تصویری تک‌نفره با قابلیت اضافه کردن حداکثر ۳۰ نفر بطور همزمان هستید "Google Duo" می‌تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی باشد که در کشور عزیزمان با مشکلات سرعت اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنند.

" دانلود نسخه اندروید Google Duo "

" دانلود نسخه آی‌او‌اس Google Duo "

آیا تابحال از خدمات گوگل به منظور ایجاد تماس‌های صوتی و تصویری استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما سرویس‌های این شرکت نیازهای کاربران را می‌توانند به خوبی تامین کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید و iOS

ارسال نظر