چطور ویندوز 11 را روی گوشی اندروید نصب کنیم؟

ویندوز 11 عرضه شده و بسیاری از کاربران مشتاق استفاده از آن روی کامپیوترهای شخصی یا حتی موبایل خود هستند. ولی چطور ویندوز 11 را روی گوشی اندروید نصب کنیم ؟ در ادامه با مطلب اموزش نصب ویندوز 11 روی اندروید با کلیک همراه باشید. 

چطور ویندوز 11 را روی گوشی اندروید نصب کنیم؟

چطور ویندوز 11 را روی گوشی اندروید نصب کنیم؟

نسخه جدید سیستم عامل ویندوز به تازگی عرضه شده و برخی کاربران مایل به نصب آن روی گوشی اندرویدی خود هستند، اما آیا امکان انجام چنین کاری وجود دارد؟

اگر به فناوری علاقه‌مند باشید، حتما می‌دانید که ویندوز 11 به عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ مایکروسافت شناخته می‌شود. اجرای این سیستم عامل به سخت‌افزار سنگین و پیشرفته‌ای احتیاج دارد.

با تمام این تفاسیر، Windows 11 روی اندروید نصب می‌شود. اما چطور ویندوز 11 را روی گوشی‌های اندروید نصب کنیم؟

همچنین بخوانید: راهنمای تصویری حل مشکلات ویندوز 11

نصب ویندوز 11 روی اندروید امکان‌پذیر است؟

ویندوز 11 در اصل محصولی برای کامپیوترهای شخصی بوده و مستقیما روی گوشی/ تبلت اندرویدی نصب نمی‌شود. ما از طریق یک ترفند به شما آموزش می‌دهیم که نرم‌افزار ویندوز 11 را روی گوشی خود نصب کنید.

در حال حاضر اپلیکیشن های اندرویدی ویندوز 11 متعددی برای دانلود در اینترنت قابل‌دسترس هستند. اما بسیاری از این اپلیکیشن ها جعلی بوده و نمی‌توان به آن‌ها اطمینان کرد. پس چطور ویندوز 11 را روی گوشی اندروید نصب کنیم ؟

آموزش نصب ویندوز 11 روی گوشی اندروید

به منظور اجرای ویندوز 11 روی اندروید، ابتدا باید اپلیکیشن Windows 11 Launcher را روی گوشی خود نصب کنید. برای دریافت این اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.

پس از دانلود و نصب لانچر، آن را باز کنید. اپلیکیشن از شما می‌خواهد گزینه Home Launcher را انتخاب کنید. پس مطابق دستور پیش روید.

حال باید روی گزینه Computer Launcher 2 ضربه بزنید. با این حال، گوشی شما کاملا به وسیله سیستم عامل ویندوز 11 به اجرای خود ادامه می‌دهد.

بدین ترتیب می‌توانید از امکانات جالب ویندوز 11 روی گوشی اندرویدی خود بهره‌مند شوید. البته نباید فراموش کرد که ویندوز 11 روی اندروید به طور تمام و کمال همانند ویندوز 11 روی PC نیست، بلکه تنها اپلیکیشن Windows 11 Launcher است.

به بیان بهتر، این اپلیکیشن تجربه شبیه به ویندوز 11 را روی صفحه خانه گوشی اندرویدی برای شما فراهم می‌آورد. ولی مطمئن باشید که این تجربه جذاب و متفاوت است!

همچنین بخوانید: آموزش نصب ویندوز 11 | راهنمای کامل ارتقا سیستم به Windows 11

ارسال نظر