آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی

پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی گاه با ترس و دلهره همراه است؛ چراکه در صورت انتشار یک پست اشتباه، ممکن است حیثیت کاربر به خطر بیفتد.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی

اگر جزو کاربران جدید اپلیکیشن اینستاگرام هستید، احتمالا برای گذاشتن اولین پست قدری دلهره دارید؛ چراکه نمی‌خواهید اولین فعالیت شما در این پلتفرم پرطرفدار، ساده و غیر حرفه‌ای به نظر برسد.

برای پست گذاشتن در اینستاگرام راه‌های مختلفی وجود دارد. اما ما در ادامه ساده‌ترین روش را به شما آموزش می‌دهیم.

ابتدا روی علامت «+» واقع در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس تصویر مورد نظر خود را از گالری گوشی انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید روی آیکون دوربین ضربه زده و یک عکس یا فیلم جدید را به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Select Multiple، چند عکس (حداکثر 10) را پست کنید. در پایان روی فلش آبی‌رنگ (واقع در گوشه راست صفحه) ضربه بزنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام

پس از انتخاب تصویر مورد نظر، نوبت به ویرایش و اعمال فیلترها می‌رسد. شما می‌توانید به کمک گزینه‌های ویرایشی، ظاهر جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تری به عکس‌های خود بدهید. پس از انتخاب مجددا فلش آبی‌رنگ را بزنید. در مرحله بعد چندین گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرند که عملکرد هر یک را در زیر می‌بینید:

  • Write a caption: در این قسمت می‌توانید یک توضیح مختصر را به پست اضافه کنید.
  • Tag People: با انتخاب این گزینه می‌توانید نام کاربری افراد را روی پست درج کنید.
  • Add Location: برای اضافه کردن موقعیت مکانی به پست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • Also post to: اگر می‌خواهید پست مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل فیس‌بوک، توئیتر و تامبلر نیز به اشتراک بگذارید، کافی است سوئیچ مقابل آن‌ها را به سمت راست بکشید.

در مرحله آخر تیک آبی‌رنگ بالای صفحه را بزنید تا پست منتشر شود.

همان‌طور که ملاحظه کردید، پست گذاشتن در اینستاگرام بسیار ساده است. اما اگر از انتشار یک پست پشیمان شدید، کافی است پست را باز کرده، روی منو (سه نقطه) ضربه زده و سپس گزینه Delete را انتخاب کنید. پست حذف می‌شود.

ارسال نظر