آموزش کسب درآمد از آپارات | چگونه از آپارات درآمدزایی کنیم؟

اگر دوست دارید از تولید محتوای ویدئویی در آپارات درآمد کسب کنید، این مطلب را از دست ندهید.

آموزش کسب درآمد از آپارات | چگونه از آپارات درآمدزایی کنیم؟

آموزش کسب درآمد از آپارات

شاید شما نیز نام یوتیوبرهای معروفی را که درآمدهای هنگفتی از تولید محتوا بدست آورده اند، شنیده باشید. باید بدانید که امکان پول درآوردن از این روش در ایران نیز از طریق پلتفرم آپارات وجود دارد.آموزش کسب درآمد از آپارات

پیش از شروع کسب درآمد از آپارات ابتدا باید بدانید که چه کسانی می‌توانند در این پلتفرم درآمدزایی کنند.

به گفته آپارات، تنها تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در این سایت درآمد داشته باشند. سؤالی که پیش می‌آید این است که «چه کسی تولیدکننده محتوا محسوب می‌شود؟».

به گفته آپارات تولید‌کننده محتوا فردی است که از صفر تا صد یک ویدئو را خودش بسازد و تولید کند. آپارات همچنین اشاره کرده است که گیمر‌ها تنها در صورتی تولید‌کننده محسوب می‌شوند که از وب‌کم استفاده کنند. ویرایش و تدوین نیز تولید محتوا تلقی نمی‌شود.

برای توضیحات بیشتر می‌توانید صفحه قوانین تولیدکنندگان آپارات را مطالعه کنید.

درآمد تولیدکننده‌ها در آپارات چقدر است؟

درآمد شما در آپارات به‌ازای نمایش موفق تبلیغات در کانالتان محاسبه خواهد شد. اگر مخاطبتان حداقل 4 ثانیه از یک تبلیغ را در ویدئو شما مشاهده کند، یک نمایش موفق به آمارتان اضافه خواهد شد. آپارات سود حاصل را به صورت «نصف، نصف! و یا بیشتر به نفع شمای تولیدکننده» تقسیم خواهد کرد.

شرایط عضویت در سیستم درآمدزایی آپارات، داشتن حداقل 200 دنبال‌کننده (فالوور) و حداقل 3 هزار ساعت نمایش در 3 ماه اخیر است.

در حال حاضر میانگین درآمد برای تولیدکنندگان محتوا در آپارات به‌ازای هر هزار بازدید، بین 7 تا 15 هزار تومان است.

مراحل کسب درآمد از آپارات

برای شروع کسب درآمد از آپارات ابتدا باید در این سایت عضو شوید. پس از عضویت در آپارات و بارگذاری محتوای، هنگامی که شرایط همکاری با آپارات برایتان فراهم شد، می‌توانید درخواست خود را از برای درآمدزایی از طریق صفحه درخواست عضویت ثبت کنید.

پس از آنکه تمامی مراحل انجام شد، کسب درآمد شما از آپارات نیز آغاز می‌شود.

درگذشته سرویسی وجود داشت که با پرداخت هزینه می‌توانستید ویدئو خود را در آپارات تبلیغ کنید و بازدیدهای خود را افزایش دهید، اما این سرویس فعلا ازکارافتاده است و به گفته آپارات قرار است سرویس تبلیغاتی جدیدی با امکانات گسترده‌تر در اختیار کاربران قرار گیرید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه افزایش بازدید آپارات از اطلاعات این سرویس مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: گوگل و اینستاگرام فیلتر نمی‌شوند مگر اینکه…

امیدواریم در مسیر کسب درآمد خود از آپارات موفقیت‌های زیادی را شاهد باشید. همچنین تجربه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را نیز حتما با کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر