آموزش گام به گام اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

رسانه کلیک – در این مطلب نحوه ساخت استوری در اینستاگرام و اضافه کردن آهنگ به آن را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

آموزش گام به گام اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام روز به روز محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا می کنند. استوری در واقع یک پست موقت است که نهایتا بعد از یک شبانه روز از بین می رود. سازندگان اینستاگرام چندین ماه پس از عرضه این قابلیت، امکان افزودن آهنگ به آن ها را نیز در پلتفرم خود ایجاد کردند تا افراد بتوانند محتوای جذاب تر و متنوع تری را با دوستان به اشتراک بگذارند. در ادامه ابتدا روش ساخت استوری و سپس نحوه اضافه کردن آهنگ به آن را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت استوری در اینستاگرام

برای سخت یک استوری در اینستاگرام راه های متعددی وجود دارد. یک روش آن است که پس از راه اندازی اپلیکیشن، به قسمت پروفایل رفته و با انتخاب آیکون مربوطه استوری خود را به اشتراک بگذارید. روش دیگر رفتن به فید اصلی و زدن آیکون بعلاوه (+) در پایین صفحه است. همچنین می توانید انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به طرف راست بکشید تا مستقیما به قسمت استوری هدایت شوید. روش آخر از همه کارآمدتر است؛ چراکه می توانید بدون خروج از برنامه، از دوربین اینستاگرام برای گرفتن تصاویر و ساخت استوری استفاده کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

پس از آماده سازی استوری مورد نظر (عکس و غیره)، وقت آن می رسد تا با افزودن آهنگ آن را جذاب تر کنید. ابتدا روی آیکون استیکر واقع در بالای صفحه ضربه بزنید (یا انگشت خود را روی صفحه قرار داده و به سمت بالا بکشید).

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

آیکون موسیقی را پیدا کرده و سپس روی آن ضربه بزنید. اکنون به صورت خودکار وارد کتابخانه آهنگ ها می شوید و می توانید موسیقی مورد نظر خود را برای استوری انتخاب کنید.

خوشبختانه پایگاه داده آهنگ ها بسیار گسترده است و شما می توانید عمده آهنگ های دلخواه خود را (حتی آن هایی که چندان شناخته شده نیستند) را در این کتابخانه بیابید. پس از انتخاب آهنگ، روی آن ضربه زده و قطعه ای که می خواهید در استوری پخش شود را معین کنید. توجه داشته باشید که مدت زمان پخش آهنگ در استوری بین 5 تا 15 ثانیه است.

هنگام اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام گزینه های بیشتری برای شما فعال می شود. مثلا می توانید متن آهنگ را نیز به استوری چسبانده و یا با انتخاب باکس music playing به دوستان خود بفهمانید که استوری شما دارای آهنگ است. بدین ترتیب افراد هنگام ضربه روی music box می توانند صدای آهنگ را بشنوند.

گزینه های موجود در بالای صفحه به شما اجازه می دهند تا استیکر، ایموجی و تصاویر متحرک را نیز به استوری خود اضافه کنید. همچنین می توانید برای جالب شدن هر چه بیشتر استوری از نظرسنجی، متن و یا گزینه های نوشتاری دیگر بهره بگیرید.

اضافه کردن آهنگ های اسپاتیفای به استوری اینستاگرام

جالب است بدانید که آهنگ های موجود در اپ اسپاتیفای را می توان مستقیما به استوری های اینستاگرام اضافه کرد.

1. ابتدا وارد اپلیکیشن اسپاتیفای شده و روی نوار پخش (واقع در پایین صفحه) ضربه بزنید.

2. حال از قسمت بالا و سمت راست تصویر، منوی سه نقطه ای را انتخاب کنید.

3. گزینه Share یا همان به اشترک گذاری را بزنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

4. حال آیکون اینستاگرام را انتخاب کنید.

5. حال آهنگ مورد نظر همراه با نام قطعه و نام آلبوم در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

6. اکنون گزینه به نام Play on Spotify در گوشه چپ و بالای استوری ظاهر می شود که افراد می توانند با انتخاب آن، نسخه کامل آهنگ را در اپ اسپاتیفای گوش کنند.

همانطور که مشاهده کردید می توانید به همین سادگی سلیقه موسیقی خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر