ارسال مستقیم اپلیکیشن‌ها به کتابخانه اپلیکیشن‌ها در آیفون

 رسانه کلیک - وقتی یک صفحه را در صفحه Home گوشی آیفون مخفی می‌کنید، تمام اپلیکیشن‌هایی که دانلود می‌شوند مستقیماً در کتابخانه اپلیکیشن روی گوشی ذخیره می‌شوند. اگر بخواهید این قابلیت همیشه فعال باشد باید از روشی که در ادامه گفته می‌شود برای انتقال اپلیکیشن‌ها به کتابخانه استفاده کنید.

ارسال مستقیم اپلیکیشن‌ها به کتابخانه اپلیکیشن‌ها در آیفون

اگر نمی‌دانید کتابخانه اپلیکیشن چیست باید بگوییم که این کتابخانه یک صفحه است که فهرست تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی آیفون در آن ثبت شده است. این اپلیکیشن‌ها در فولدرهای متفاوتی قرار می‌گیرند و اگر بخواهید به دنبال اپلیکیشنی روی گوشی خود بگردید برای راحتی کار بهتر است از این فهرست در کتابخانه اپلیکیشن استفاده کنید.

وقتی اپلیکیشنی را روی گوشی خود دانلود می‌کنید این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض در صفحه آخر Home گوشی قرار می‌گیرد. اگر بخواهید اپلیکیشن دانلود شده را به فهرست اپلیکیشن‌ها در کتابخانه اضافه کنید باید از روش زیر استفاده کنید.

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting گوشی شده و از آنجا وارد بخش Home Screen بشوید.

کتابخانه اپلیکیشن‌ها در این بخش زیر عنوان New App Downloads گزینه App Library Only را انتخاب کنید.

کتابخانه اپلیکیشن‌ها اگر بخواهید هشدارهای مربوط به کتابخانه اپلیکیشن را مشاهده کنید اسلایدر کنار گزینه Show In App Library را فعال کنید.

کتابخانه اپلیکیشن‌ها به همین راحتی از این پس اپلیکیشن‌های دانلود شده به فهرست کتابخانه اپلیکیشن افزوده می‌شود. اپلیکیشن‌هایی که جدید دانلود می‌شوند در پوشه Recently Added در کتابخانه اپلیکیشن اضافه می‌شوند.

ارسال نظر