ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی

رسانه کلیک - زمانی که شما می‌خواهید به یک مکان یا آدرس جدیدی بروید، می‌توانید از گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید. گاهی اوقات استفاده از کامپیوتر برای پیدا کردن مسیرها ساده‌تر است. شما می‌توانید مسیر مورد نظرتان را با استفاده از کامپیوتر پیدا کنید و سپس آن را به اپلیکیشن Waze روی گوشی خود ارسال کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی

قبل از اینکه نحوه ارسال مسیر از کامپیوتر به گوشی روی اپلیکیشن Waze را آموزش دهیم، باید اپلیکیشن Waze را روی گوشی خوش چه گوشی اندرویدی یا آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن Waze روی گوشی، ابتدا مرورگر خود را باز کنید و سپس وارد وب سایت Waze شده و در گوشه سمت راست بالا روی گزینه Log In کلیک کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی روی صفحه وب یک کادر QR Code برای شما نمایش داده می‌شود. برخی از گوشی‌های آیفون و آیپد و گوشی‌های اندرویدی قابلیت اتصال کردن QR-Code را دارند. دوربین گوشی خود را باز کنید و سپس آن را روی QR-Code بگیرید. بعد از اسکن کردن کد توسط گوشی، یک لینک روی گوشی باز می‌شود.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی اگر نمی‌خواهید از QR-Code استفاده کنید می‌توانید روی لینک Log in Another Way Instead استفاده کنید. با کلیک روی گزینه کادری باز می‌شود که در باید نام کاربری و رمز عبور خود را در اپلیکیشن Waze وارد کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی انجام این کارها باعث می‌شود که وارد حساب کاربری خود در اپلیکیشن Waze روی صفحه وب شوید. سپس روی گزینه Live Map در صفحه خانه Waze کلیک کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی موقعیت مکانی خود را در باکس متنی روی صفحه تایپ کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی موقعیت خود را روی نقشه پیدا کنید و سپس اطلاعات مربوط با آن نمایش داده می‌شود. روی گزینه Direction کلیک کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی موقعیت مکانی مبدأ را مشخص کنید. همچنین می‌توانید روی گزینه Leave Now یا Arrive By کلیک کنید تا موقعیت جاری شما مشخص شود. وقتی آدرس‌ها را دقیقا وارد کردید، روی گزینه Save to App کلیک کنید.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی یک هشدار یا نوتیفیکیشن روی گوشی آیفون، آیپد و یا گوشی اندرویدی شما نمایش داده می‌شود. اگر گزینه Arrive By را انتخاب کنید، نوتیفیکیشن زمانی که باید مبدأ را ترک کنید برای شما نمایش داده می‌شود. روی آن کلیک کنید تا مسیر مورد نظر شما روی اپلیکیشن Waze روی گوشی نمایش داده شود.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی اپلیکیشن Waze روی گوشی باز می‌شود و اطلاعات و جزییات مربوط به سفر برای شما نمایش داده می‌شود. روی گزینه Go Now کلیک کنید تا سفر شما آغاز شود.

ارسال مسیر از کامپیوتر به اپلیکیشن Waze روی گوشی به همین راحتی شما می‌توانید مسیر انتخاب شده روی کامپیوتر را به اپلیکیشن Waze ارسال کنید.

ارسال نظر