استفاده آفلاین از Spotify در ساعت هوشمند سامسونگ

رسانه کلیک - ساعت های هوشمند گلکسی، امکان استفاده آفلاین از Spotify را برای کاربران فراهم می آورند. بدین ترتیب، کاربر می تواند در هر زمان از شنیدن آهنگ ها و موسیقی های دلخواه خود بهره مند شود. 

استفاده آفلاین از Spotify در ساعت هوشمند سامسونگ

یکی از مهم ترین مزایای ساعت های هوشمند این است که به شما اجازه می دهند تا گوشی هوشمند خود را کنار بگذارید. ساعت های گلکسی سامسونگ نیز از این مزیت برخوردار بوده و به کاربر اجازه می دهد تا آهنگ های مورد علاقه خود از Spotify را در حالت آفلاین گوش دهد.

دانلود موسیقی با هدف گوش دادن به آن ها در حالت آفلاین، هم در هنگام کار و هم در هنگام دویدن به کار می آید. شما می توانید با اتصال هدفون های بلوتوثی و بدون نیاز به گوشی همراه، از شنیدن آهنگ های دلخواه خود در هر جا لذت ببرید. دانلود آفلاین موسیقی همچنین موجب صرفه جویی در مصرف داده های موبایل می شود، مخصوصا اگر ساعت هوشمند به فناوری LTE مجهز باشد.

پیش از آغاز، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده آفلاین از Spotify و گوش دادن به آهنگ های دلخواه (روی ساعت هوشمند یا هر وسیله دیگری) به یک اشتراک پریمیوم نیاز دارد.

اول باید مطمئن شوید که اپلیکیشن Spotify روی ساعت هوشمند سامسونگ، آیفون یا دستگاه اندرویدی شما نصب شده است.

فرایند ورود به Spotify به مدل ساعت هوشمند بستگی دارد. در برخی مدل ها، اپلیکیشن ساعت یا به طور خودکار به اپلیکیشن Spotify روی گوشی وصل می شود و امکان جفت سازی دستگاه ها را میسر می کند. در برخی دیگر، شما باید اعتبارنامه خود را به طور دستی وارد کنید.

در هر صورت پس از ورود، لازم است تا Spotify را از حالت Remote به حالت Strandalone تغییر دهید. در اپلیکیشن ساعت Spotify، به سمت پایین اسکرول کرده و روی گزینه Settings ضربه بزنید.

سپس گزینه Playback را انتخاب کنید.

حال گزینه Standalone را انتخاب کنید. در این لحظه ممکن است از شما خواسته شود تا گوشی خود را جفت سازی کنید.

حال باید موسیقی مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید تا در حالت آفلاین از شنیدن آن لذت ببرید. برای این کار، می توانید به جستجو در کتابخانه موسیقی ها یا لیست های تنظیم شده Spotify پرداخته و یا از گزینه Search استفاده کنید.

تمام لیست های پخش شما (Play List) در بخش Your Music قرار دارند. در بالای یک لیست پخش، سوییچ Download وجود دارد. با روشن کردن این سوییچ، لیست پخش به طور کلی روی ساعت هوشمند شما ذخیره می شود.

برای ذخیره یک آهنگ خاص، کافیست مدیا پلیر را باز کرده و سپس روی سه نقطه در قسمت پایین رابط ضربه بزنید:

حال گزینه Save را انتخاب کنید.

این کار باعث افزودن آهنگ مورد نظر به بخش Your Collection می شود که در My Music قرار دارد. با روشن کردن سوییچ Download، تمام آیتم های ذخیره شده در Your Collection دانلود می شوند و می توانید به طور آفلاین به آن ها گوش دهید.

حال که با نحوه استفاده آفلاین از Spotify آشنا شده اید، می توانید در هر زمان از شنیدن موسیقی های خود چه در حال ورزش، پیاده روی یا دویدن و چه در هنگام کار، لذت ببرید. زمانی که بدون وجود اتصال اینترنتی، اپلیکیشن Spotify را روی ساعت هوشمند گلکسی باز می کنید، آهنگ های غیر قابل دسترس در حالت آفلاین، به رنگ خاکستری نشان داده می شوند. با این حال می توانید تمام آهنگ های دانلود شده را بدون هیچ مشکلی گوش دهید.

ارسال نظر