اعمال تغییرات در تنظیمات AirPods و AirPods Pro

رسانه کلیک - استفاده از AirPods مزایای بسیار زیادی دارد. اما یک ویژگی خوب برای استفاده از این ابزار در گوشی‌های آیفون، قابلیت تغییر تنظیمات آن‌ها است. برای استفاده بهینه از AirPods شما می‌توانید برخی از تنظیمات پیش‌فرض آن‌ها را دست‌کاری کنید.

اعمال تغییرات در تنظیمات AirPods و AirPods Pro

برای تغییر این تنظیمات باید مراحل زیر را طی کنید. ابتدا AirPods را با گوشی خود جفت کرده و متصل کنید. بعد از اتصال به گوشی می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید:

تغییر نام AirPods

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting شده و سپس بخش مربوط به Bluetooth را باز کنید.

تنظیمات روی آیکون i که در کنار گزینه AirPods قرار دارد کلیک کنید.

تنظیمات برای تغییر نام روی نام مربوط به AirPods کلیک کنید.

تنظیمات در صفحه باز شده نام دلخواه خود را وارد کنید و سپس گزینه Done را روی صفحه کلید انتخاب کنید و در نهایت دکمه Save را انتخاب کنید. روی دکمهBack کلیک کنید تا دوباره وارد بخش اصلی تنظیمات مربوط به AirPods بشوید.

تنظیمات تغییر عملکرد AirPods

به صورت پیش‌فرض برای فعال کردن قابلیت‌های مربوط به Siri در AirPods از دو بار کلیک و فعال کردن این قابلیت‌ها در AirPods Pro از نگه‌داشتن انگشت روی آن استفاده می‌شود. اگر شما از هدفون‌های بلوتوثی استفاده کرده باشید، ممکن است بخواهید این تنظیمات را برای انجام کارهایی مثل Play، Pause، Next و Previous قطعه‌های موسیقی یا غیره استفاده کنید.

اگر از AirPods و AirPods Pro نسل 2 استفاده می‌کنید گفتن عبارت "Hey siri" باعث فعال شدن Siri روی گوشی می‌شود. در این حالت شما می‌توانید از دو بار کلیک و یا نگه‌داشتن انگشت روی AirPods و AirPods Pro برای کارهای دیگری استفاده کنید.

برای این کار در همان صفحه تنظیمات مربوط به AirPods روی گزینه‌های Left و Right کلیک کنید تا اعمال مربوط به هرکدام را تغییر دهید.

تنظیمات در زیر فهرستی از تمام کارهایی که توسط AirPods می‌توانید انجام دهید آمده است:

  • فعال کردن Siri
  • پخش و قطع موسیقی
  • رفتن به قطعه موسیقی بعدی
  • رفتن به قطعه موسیقی بعدی
  • خاموش کردن

قابلیت‌های زیر در AirPods Pro وجود دارند:

  • کنترل نویز صدا
  • فعال کردن Siri

تنظیمات غیرفعال کردن قابلیت Ear Detection

قابلیت Ear Detection باعث می‌شود تا به‌محض اینکه شما این ابزار را روی گوش خود می‌گذارید، به صورت خودکار موسیقی برای شما پخش می‌کند. برای غیرفعال کردن این قابلیت دکمه گزینه Ear Detection را غیرفعال کنید.

تنظیمات همچنین این قابلیت اگر فعال باشد باعث می‌شود تا اگر AirPods روی گوش شما باشد، هنگام برقراری تماس یا پخش موسیقی صدا از طریق AirPods پخش شود. اگر شما این کار را به صورت دستی انجام می‌دهید می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید.

تنظیم میکروفون

برای انتخاب اینکه کدام یک از میکروفون‌ها برای شما فعال شود به روش زیر عمل کنید.

اگر حالت گزینه Microphon در بخش تنظیمات روی حالت Automatic باشد، از میکروفون همان گوشی استفاده می‌شود که از آن برای برقراری تماس یا هر چیز دیگری استفاده کرده‌اید.

تنظیمات اگر می‌خواهید این تنظیمات را تغییر دهید آن را می‌توانید روی یکی از حالت‌های Always Left Airpod یا Always Right AirPod قرار دهید.

تنظیمات

ارسال نظر