آموزش ترفندهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

برای اینکه کسب و کاری رونق بگیرد، نیاز است که کاربران بیشتری به پیج اینستاگرام جذب شوند. راهکارهای بسیاری برای جذب فالوور معرفی شده‌اند. اما برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام چه کارهایی باید انجام دهیم؟

آموزش ترفندهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

ترفندهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

یکی از مشخصه‌های موفقیت در یک کسب و کار، جذب فالوور است. با افزایش فالوورها، پیج کاربر بیشتر دیده می‌شود و راه برای انجام کارهای بزرگ‌تر باز خواهد شد. اما بعضی از افراد اقدام به جذب فالوور تقلبی می‌کنند.

در واقع این فالوورها ربات هستند و وجود خارجی ندارند. افزایش فالوور با این روش باعث می‌شود سطح اعتبار پیج کاربر پایین بیاید. برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید به نکات مهمی توجه کنید. ترفندهایی که می‌تواند موفقیت صفحه کسب و کار شما را رونق دهد.

ترفند جذب فالوور واقعی اینستاگرام برای کار خود برنامه‌ریزی کنید

برنامه‌ریزی داشته باشید

برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید برنامه‌ریزی کنید. در واقع اصلی‌ترین کار برای موفقیت پیج، داشتن یک برنامه منظم است. هدف خود را قبل برنامه‌ریزی مشخص کنید. متناسب با هدف خود اقدام به دسته‌بندی محتوای پست‌ها و زمان انتشار آنها کنید.

هر چقدر هدفمند جلو بروید، میزان موفقیت شما افزایش پیدا می‌کند. روزهای هفته و ساعتی که مدنظرتان است را مشخص کنید و به صورت منظم پست‌ها را منتشر کنید. فعالیت کافی و هدفمند دو مشخصه اصلی جذب فالوور است.

کاربران با تماشای پست‌ها و نظم کار شما به مرور جذب پیج خواهند شد. از انتشار استوری‌های زیاد پرهیز کنید. همچنین، استوری‌های مرتبط با حوزه کاری خود را منتشر کنید. اگر تعداد استوری‌ها زیاد و نامرتبط باشند،‌ اشتیاق کاربران برای باز کردن استوری‌ پیج شما پایین خواهد آمد.

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام پروفایل ویترین کار شما است

پروفایل و بیوی جذاب بسازید

صفحه پروفایل و بخش بیو پیج اینستاگرام شما، اولین جایی است که کاربر مشاهده می‌کند. در واقع پروفایل ویترین صفحه اینستاگرامی شما محسوب می‌شود. اگر به فروشگاه‌های مجتمع‌های خرید نگاه کنید، ویترین‌های زیبا و جذابی دارند.

بنابراین، از تصاویر زیبا برای عکس پروفایل خود استفاده کنید. متن بیو خود را جذاب و پرانرژی بنویسید تا کاربر ترغیب شود پیج شما را فالو کند. همچنین، توصیه می‌شود برای تصاویر و ویدیوهای پیج خود یک قالب واحد در نظر بگیرید تا صفحه اصلی پیج شما ظاهری زیبا و مرتب پیدا کند.

فالوور واقعی فعال به کامنت‌ها و پیام‌ها جواب دهید

پاسخگوی کامنت‌ها و دایرکت‌ها باشید

یکی از مهم‌ترین ترفندهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام، پاسخگویی به سوالات و درخواست کاربران است. بنابراین، به پیام دایرکت کاربران پاسخ دهید. از کپی و پیست کردن پیام‌های تکراری خودداری کنید. سعی کنید لحنی صمیمی با مخاطبان خود داشته باشید.

زمانی که کاربران زیر پست شما کامنت می‌دهند، نظراتشان را لایک کنید و به کامنت آنها جواب دهید. هرچقدر با کاربران تعامل داشته باشید، تعداد فالوور شما افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش فالوور اینستاگرام با پیج‌های مرتبط تعامل داشته باشید

با پیج‌های مرتبط در ارتباط باشید

سعی کنید با پیج‌های حوزه خود در ارتباط باشید. پیج‌هایی که تعداد فالوور زیادی دارند و در حوزه مورد نظر شما موفق هستند را مشاهده کنید. با آنها صحبت کنید تا در صورت امکان همکاری دوجانبه‌ای داشته باشید.

به عنوان مثال، پیج‌های همدیگر را تبلیغ کنید. در صورت انتشار پست، مطالب را لایک کنید و به اشتراک بگذارید. میزان ارتباطات خود با پیج‌های مرتبط را افزایش دهید تا اعتماد کاربران به پیج شما جلب شود.

هشتگ های اینستاگرام هشتگ‌ها به جذب فالوور کمک می‌کنند

از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

هشتگ‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور واقعی است. هشتگ‌های پراستفاده حوزه کاری خود را شناسایی کنید. در پست‌های خود حداکثر ۱۵ هشتگ بگذارید تا افرادی که پیج شما را دنبال نمی‌کنند، از طریق هشتگ‌ها پست‌های شما را ببینند.

کاربرانی که هشتگ‌های مورد نظر شما را فالو می‌کنند، به مرور با پیج شما آشنا خواهند شد. بنابراین،‌ از طریق هشتگ‌ها فالوورهای واقعی جذب پیج شما خواهند شد.

نظر شما درباره ترفندهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام چیست؟ آیا شما از ترفندهای دیگری برای جذب فالوور واقعی استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر