افزودن و حذف ویجت‌ها در آیفون از روی صفحه Home

رسانه کلیک - از نسخه 14 به بعد سیستم عامل iOS امکان افزودن و حذف ویجت‌ها در آیفون روی صفحه Home وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف و یا افزودن این ویجت‌ها روی صفحه Home در آیفون را آموزش دهیم.

افزودن و حذف ویجت‌ها در آیفون از روی صفحه Home

افزودن ویجت‌ها در آیفون روی صفحه Home

برای افزودن ویجت‌ها روی صفحه Home ابتدا روی قسمت خالی صفحه Home روی گوشی، انگشت خود را فشار داده و نگه دارید تا وارد قسمت Editing شوید. روی آیکون + در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

ویجت‌ها در آیفون برای شما تصویری مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. در این قسمت ویجت‌های نصب شده روی گوشی را مشاهده می‌کنید که به ترتیب از ویجتی که بیشترین استفاده را آن دارید تا ویجتی که از آن کمتر استفاده می‌کنید نمایش داده می‌شود. می‌توانید در قسمت جستجو نام ویجت مورد نظر خود را وارد کنید و به آن دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید تا فهرست ویجت‌های آن را مشاهده کنید.

ویجت‌ها در آیفون برای مشاهده سایزها و نسخه‌های موجود از ویجت مورد نظر، صفحه را به سمت چپ یا راست حرکت دهید.

ویجت‌ها در آیفون روی گزینه Add Widget کلیک کنید تا ویجت مورد نظر روی صفحه‌ای که در حال مشاهده آن هستید اضافه شود.

ویجت‌ها در آیفون همچنین می‌توانید انگشت خود را روی ویجت نگه دارید تا پیش نمایشی از آن برای شما نمایش داده شود و سپس آن را روی صفحه درگ و دراپ کنید. برای اینکه جا برای ویجت باز شود سایر ویجت‌های روی صفحه به طرفین یا بالا و پایین حرکت می‌کنند.

روی گزینه done کلیک کنید تا از صفحه ویرایش جاری خارج شوید.

حذف کردن ویجت‌ها از روی صفحه Home

امکان حذف ویجت‌ها از روی صفحه Home وجود دارد. برای این کار روی ویجتی که می‌خواهید آن را حذف کنید کلیک کنید تا آپشن‌های مربوط به حذف ویجت برای شما نمایش داده شود. گزینه Remove Widget را انتخاب کنید.

ویجت‌ها در آیفون اگر روی حالت Home Screen Editing یا ویرایش صفحه Home هستید روی آیکون - که در گوشه بالا سمت چپ ویجت قرار دارد کلیک کنید.

از این قسمت گزینه Remove را انتخاب کنید.

ویجت‌ها در آیفون به این ترتیب شما می‌توانید ویجت‌های مورد نظر خود را از روی صفحه حذف کنید.

ارسال نظر